با همکاری مشترک ناجیان نبض زمین و شهرداری ارومیه از طرح احترام به طبیعت رونمایی شد

سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 15:39
با همکاری مشترک ناجیان نبض زمین و شهرداری ارومیه از طرح احترام به طبیعت رونمایی شد
هدف از این طرح در درجه اول نریختن زباله در هر شرایطی به بیرون هست و در درجه دوم جلوگیری از تخلف قوانین راهنمایی و رانندگی هست .

 

همزمان با برگزاری رزمایش رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی در ارومیه و با همکاری تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه از الصاق برچسب احترام به طبیعت و نریختن زباله به تاکسی ها رونمایی شد.
به گزارش پسماند ایران ، ناجیان نبض زمین در استانه سال نو و حضور میهمانان نوروزی در شهر زیبای ارومیه در راستای پاکیزگی طبیعت و محیط زیست شهری طرح نریختن زباله از خودرو را بصورت برچسب به سازمان تاکسیرانی پیشنهاد داد که با استقبال و حمایت مالی این سازمان روبرو شد . این برچسب در دور اول به تعداد 1000 دستگاه و در دور بعدی 4000 دستگاه تاکسی چسبانده خواهد شد .
امروز در کنار آماده باش و رژه کلیه سازمانها برای برگزاری تعطیلات نوروزی در ایالت و در حضور سعادت استاندار آذربایجان غربی، حضرت پور شهردار ارومیه ، سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان و سایر مسولین برچسبها بر روی تاکسیها چسبانده شد .
راجی فر مسئول تشکل زیست محیطی ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی در مورد این طرح گفت : هدف از این طرح در درجه اول نریختن زباله در هر شرایطی به بیرون هست و در درجه دوم جلوگیری از تخلف قوانین راهنمایی و رانندگی هست . امیدواریم مردم فهیم و فرهنگ دوست ارومیه پیشقدم دراجرای این عمل پسندیده باشند و این طرح تبدیل به یک فرهنگ ملی شود .

اخبار مشابه