6 تن زباله پس از شهرآورد جمع شد

چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 ساعت 13:30
 6 تن زباله پس از شهرآورد جمع شد
حدود 30 درصد زباله ها توسط تماشاگران دربی به خارج ورزشگاه منتقل شد، اما حجم قابل توجهی از زباله ها در ورزشگاه باقی مانده بود.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: شش تن زباله حاصل شهرآورد پایتخت از ورزشگاه آزادی جمع آوری شد كه از این میزان چهار تن زباله خشك و دو تن زباله تر بود.
حسین جعفری روز چهارشنبه  افزود: با این احتساب به ازای هر تماشاگر شهرآورد 95، 60 گرم زباله در ورزشگاه آزادی ریخته شد كه با تلاش ماموران خدوم شهرداری جمع آوری و نظافت شدند.
وی گفت: تماشاگران می توانستند زمان خروج از ورزشگاه این نقدارزباله را به نشانه احترام به محیط زیست خود به مخازن زباله بریزند اما این كار صورت نگرفت.
جعفری تاكید كرد: حدود 30 درصد زباله ها توسط تماشاگران دربی به خارج ورزشگاه منتقل شد، اما حجم قابل توجهی از زباله ها در ورزشگاه باقی مانده بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به شعار زباله‌ نریزیم نه در شهر نه در ورزشگاه خاطرنشان كرد: این شعار باعث ایجاد حساسیت شد تا با گرفتن عكس و انتشار آن از رسانه ها و شبكه های اجتماعی مردم چهره نامناسب ورزشگاه پر از زباله را بعد از بازی ببینند و نسبت به آن واكنش نشان دهند.
به گفته جعفری تاكنون پس از هر شهرآوردی این میزان زباله در ورزشگاه دیده می شد اما دربی هشتاد و دوم این چهره ناخوشایند را با عكس به مردم در شبكه های اجتماعی نشان داد.