ارسال 350 اثر به جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها» در سمنان

چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 ساعت 11:53
ارسال 350 اثر به جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها» در سمنان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان از ارسال 350 اثر به دبیرخانه جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها» در سمنان خبر داد.


به گزارش پسماند ایران، ظهر امروز جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها» با حضور مسئولان و نونهالان در سالن هلال‌احمر سمنان برگزار شد.
این جشنواره با حضور شهردار سمنان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل محیط‌زیست استان و نونهالان 42 واحد پیش‌دبستانی در سالن هلال‌احمر سمنان برگزار شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان در این جشنواره گفت: فراخوان این جشنواره 9 ماه قبل به پیش‌دبستانی‌ها ارسال شد و نونهالان کاردستی‌های خود را ساخته و تحویل این سازمان دادند.
حمیدرضا پیوندی افزود: در جشنواره امسال، 900 نونهال از 42 مرکز پیش‌دبستانی، 350 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که 106 اثر با داوری نماینده آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند سمنان به‌عنوان آثار برتر انتخاب شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدأ و کاهش حجم زباله اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد شهرک بازیافت میزان تولید زباله را کاهش دهیم و از دورریختنی‌ها هم بهتر استفاده کنیم تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.
پیوندی از پیش‌دبستانی‌هایی که در این جشنواره مشارکت داشتند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد؛ تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره سال آینده افزایش یابد.
در پایان این جشنواره به افرادی که آثارشان عنوان منتخب را کسب کرد، هدایایی اهدا شد. به همت سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان، نخستین دوره جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها با حضور 25 پیش‌دبستانی برگزار شده و شرکت‌کنندگان 250 اثر به دبیرخانه ارسال کرده بودند که 80 اثر برگزیده شده بود.

 

منبع :خبرگزاری فارس