ورود فناوری‌های مدرن شهرداری هامبورگ در زمینه خدمات مکانیزه شهری به تبریز

سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 14:42
 ورود فناوری‌های مدرن شهرداری هامبورگ در زمینه خدمات مکانیزه شهری به تبریز
شهرداری تبریز در سال‌های اخیر، اقدامات مهمی در حوزه تفکیک و بازیافت زباله و همچنین خدمات مکانیزه شهری، صورت داده است

 

شهردار تبریز در دیدار با مدیر خدمات شهری شهرداری هامبورگ گفت: بازیافت زباله و همچنین خدمات مکانیزه شهری تبریز می‌تواند با ورود فناوری‌های مدرن شهرداری هامبورگ توسعه یابد.
به گزارش پسماند ایران از تبریز، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، در دیدار با مدیر خدمات شهری شهرداری هامبورگ، با اشاره به این‌که روابط تبریز و هامبورگ، در حال گسترش است، اظهارداشت: این روند باید وارد حوزه‌های عملی شده و در قالب همکاری‌های متقابل، چشمگیر باشد.
وی با اشاره به برنامه‌های گسترده شهرداری تبریز، اظهار داشت: توجه ویژه‌ای که شهرداری تبریز در حوزه‌های خدماتی، مدیریت پسماند و محیط‌زیست، مدنظر قرار داده است که از فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری شهری به شمار می‌رود. شهردار تبریز تصریح کرد: با توجه به پیشینه همکاری‌های ایران و آلمان در حوزه‌های مختلف صنعتی، مصمم هستیم که ارتباطات مؤثری را با شهر هامبورگ پایه‌گذاری کنیم.
وی یادآور شد: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر، اقدامات مهمی در حوزه تفکیک و بازیافت زباله و همچنین خدمات مکانیزه شهری، صورت داده است؛ این اقدامات می‌تواند با ورود فناوری‌های مدرن شهرداری هامبورگ، در سطح گسترده‌تری پیگیری شود.
امیر خدمتی مقدم، مدیر خدمات شهری و زیباسازی شهرداری هامبورگ نیز در این دیدار، با ارائه گزارش مصوّر از مراحل جمع‌آوری، تفکیک و تبدیل زباله به انرژی‌های نو، فناوری‌های خدماتی و زیباسازی شهرداری هامبورگ را محیای همکاری با برنامه‌های خدمات شهرداری تبریز عنوان کرد. وی اظهار داشت: برنامه‌های توسعه محور شهرداری تبریز، با ورود بخش‌های سرمایه‌گذاری، قطعاً پویا و تأثیرگذار، پیگیری می‌شود.