برگزاري جلسه همکاري مديران شبکه تهران (HD) با سازمان مديريت پسماند

یکشنبه 09 خرداد 1395 ساعت 11:45
 برگزاري جلسه همکاري مديران شبکه تهران (HD) با سازمان مديريت پسماند
اهداي لوح تقدير از تلاش‌هاي مديران شبکه تهران به خاطر همکاري با سازمان مديريت پسماند در اطلاع‌رساني به مردم، فرهنگ‌سازي

 

جلسه تعامل و همکاري شبکه تهران(HD) با سازمان مديريت پسماند به منظور ارتقاي فرهنگ تفکيک پسماند در مبدا و تهيه برنامه هاي تلويزيوني با موضوع فعاليت هاي اين سازمان و تاکيد بر جلب مشارکت شهروندان نسبت به کاهش توليد پسماند و حفظ محيط زيست، برگزار شد.
به پسماند ایران،جلسه هم انديشي مدير شبکه تهران به همراه معاونان اين شبکه با حضور دکتر جعفري مديرعامل، معاونان و مديران سازمان به منظور تهيه برنامه هاي تلويزيوني با موضوع فعاليت هاي اين سازمان و فرهنگسازي در راستاي ضرورت توجه به حفاظت و صيانت از محيط زيست در محل سازمان مديريت پسماند برگزار شد.
در اين جلسه ضمن تاکيد بر ساخت برنامه هاي تلويزيوني با محوريت تفکيک زباله از مبدا، کاهش توليد پسماند و شيرابه، به کارگيري مواد قابل بازيافت و چندبار استفاده به جاي مواد يکبار مصرف، پيشنهادات ارائه شده از سوي کارشناسان به منظور ارتقاي کيفيت ويژه برنامه هاي خبري و اطلاع‌رساني سازمان مديريت پسماند بررسي شد.
در ادامه‌ي اين جلسه مقرر شد، تفاهم نامه‌اي ميان مسوولان شبکه تهران و سازمان مديريت پسماند با اهداف تامين منابع، امکانات و تهاتر براي توليد برنامه‌هاي تلويزيوني، تغيير سمت و سوي تبليغات تلويزيوني در جهت بيان ارزش‌هاي زيست محيطي، مطرح نمودن حقوق و تکاليف شهروندان و مطالبات مردمي هم‌چنين ساخت برنامه هاي انتقادي و پاسخگويي مسوولان سازمان، منعقد گردد.
گفتني است در پايان جلسه، با اهداي لوح تقدير از تلاش‌هاي مديران شبکه تهران به خاطر همکاري با سازمان مديريت پسماند در اطلاع‌رساني به مردم، فرهنگ‌سازي و انعکاس اخبار فعاليت‌هاي سازمان، قدرداني به عمل آمد.