مدیریت پسماند تبریز با بکارگیری فناوری های برتر جهان صورت می گیرد

چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 12:20
 مدیریت پسماند تبریز با بکارگیری فناوری های برتر جهان صورت می گیرد
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: بکارگیری فناوری های پیشرفته جهانی و حضور سرمایه گذاران از اهداف مدیریت پسماند تبریز است.


به گزارش پسماند ایران، علیرضا اصغری، به اولویت ها و اهداف کلان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اشاره و تصریح کرد: تبریز در چند سال گذشته همواره عنوان تمیزترین کلانشهر کشور را کسب کرده و تمام اقدامات و فعالیت های سازمان مدیریت پسماند نیز در راستای حفظ و ارتقای این جایگاه انجام می گیرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر همین اساس تلاش می کنیم از بروزترین و پیشرفته ترین فناوری های جهانی که در حوزه مدیریت پسماند بکار گرفته می شوند، استفاده کنیم و با جذب توان مالی و تخصصی سرمایه گذاران بیش از پیش در مسیر ایجاد شهری پاک و تمیز گام برداریم.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان موضوع فرهنگ سازی را یکی از مؤلفه های اثرگذار بر تحقق اهداف حوزه مدیریت پسماند برشمرد و اظهار داشت: اقدامات آموزشی سازمان نیز با هدف جلب مشارکت حداکثری و داوطلبانه شهروندان در طرح های اجرایی صورت می گیرد چرا که بدون همکاری مردم دستیابی به اهداف و چشم اندازهایی چون ایجاد شهری سالم و پاکیزه غیر ممکن خواهد بود