استقرار ۲۰ ایستگاه ثابت بازیافت درمناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان

شنبه 09 اردیبهشت 1396 ساعت 15:20
 استقرار ۲۰ ایستگاه ثابت بازیافت درمناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: ۲۰ ایستگاه بازیافت و ۶۰ کانکس سیار در مناطق ۱۵ گانه شهرداری مستقر هستند.


به گزارش پسماند ایران،امیر حسین کمیلی اظهار کرد: پسماندها به ۳ دسته تر، خشک و خطرناک تقسیم می شوند که شهروندان باید هریک از آنان را با دقت از همدیگر تفکیک کنند.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از پسماندها از مبداء تفکیک می شود، ادامه داد: خوشبختانه تفکیک از مبداء شهروندان اصفهانی نسبت به سایر شهرها مناسب است اما باز هم شهروندان باید برای تفکیک پسماند از مبدا تلاش کنند تا به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۲۰ ایستگاه بازیافت ثابت در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان احداث شده است، عنوان کرد: شهروندان می توانند بازیافت های تر، خشک و خطرناک خود را به این ایستگاه ها تحویل دهند و در برابر آن اصفهان کارت های خود را شارژ کنند.
کمیلی بابیان اینکه همچنین ۶۰ کانکس سیار نیز در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان مستقر است، ادامه داد: شهروندان می توانند برای تحویل بازیافت خود به کانکس ها و ایستگاه ثابت بازیافت از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ مراجعه کنند.