سازمان مدیریت پسماند کرج مجری طرح "دبیرخانه بدون کاغذ" شد

با هدف کاهش پسماندهای کاغذی و حفاظت از محیط زیست، سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مجری طرح "دبیرخانه بدون کاغذ" شد.


به گزارش پسماند ایران  وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در طرح مذکور، نامه های اداری میان سازمان مدیریت پسماند و دبیرخانه شهرداری مرکز از طریق اتوماسیون و به صورت الکترونیکی ارسال می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در این خصوص می گوید: با توجه به اینکه سازمان مدیریت پسماند علاوه بر حفظ پاکیزگی شهر و مدیریت پسماندها، در زمینه های کاهش تولید زباله، صرفه جویی در مصرف کاغذ، حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان به منظور تولید کاغذ فعالیت می کند، برای اجرای طرح دبیرخانه بدون کاغذ به عنوان اولین سازمان زیرمجموعه شهرداری پیش قدم شده است.
اسکندری با اشاره به اینکه طرح مذکور با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج اجرایی می شود، گفت: اجرای عملیات آغازین و تجهیز سازمان به سخت افزارهای این طرح از امروز صورت گرفت.
این مسئول همچنین به برگزای جلسه یکپارچه سازی سیستم اتوماسیون سازمان مدیریت پسماند با شهرداری مرکز در روز گذشته که با حضور قائم مقام شهردار کرج، مدیرعامل سازمان فاوا و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند برگزار شد اشاره و بیان کرد: در این جلسه فراهم کردن زیرساخت ها برای اجرای طرح دبیرخانه بدون کاغذ بررسی و مقرر شد امروز عملیات مقدماتی طرح آغاز شود.
وی در ادامه از دیگر فعالیت های سازمان در زمینه اتوماسیون یاد و خاطر نشان کرد: پیش از این مکاتبات درون سازمانی، سازمان مدیریت پسماند به صورت اتوماسیون و با استفاده از فیبر نوری صورت می پذیرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اجرای طرح مذکور را اقدامی جهادی جهت رسیدن به نقطه ایده آل انجام امور اداری در مدت زمانی کوتاه ذکر و اظهار امیدواری کرد: با اجرای موفق این طرح بتوان گامی اساسی در راستای کاهش مصرف کاغذ برداشت.