تجهیز و توسعه ناوگان ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 22:59

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: در راستای تسهیل در اجرای وظایف محوله به این سازمان، پنج دستگاه بیل بکهو به ناوگان ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند افزوده شد.

به گزارش پسماند ایران ،هادی بصاری با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، اظهار کرد: خدمات‌رسانی از اولویت‌های مهم شهرداری می‌باشد و معتقدیم بکارگیری تجهیزات در انجام پروژه‌های خدماتی و اجرایی سطح شهر نقش بسزائی دارد.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین‌آلات سازمان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در راستای تسهیل در اجرای وظایف محوله، پنج دستگاه بیل بکهو به ناوگان ماشین‌آلات سازمان افزوده شد.

بصاری تصریح کرد: دو دستگاه بیل بکهو خرداد ماه سال جاری وارد ناوگان اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شد و امروز با افزوده شدن ۳ دستگاه بیل بکهو جدید تعداد ماشین آلات خریداری شده از این نوع در سال جاری به پنج دستگاه رسید.

وی خاطرنشان کرد: از سویی در جهت احصای امکانات مغفول مانده در شهرداری با بهره‌مندی از توانمندی ظرفیت نیرو‌های درون‌سازمانی و کاهش هزینه‌های جاری واحد موتوری، نیز تعمیر و راه‌اندازی مجدد ۳ دستگاه خودرو سنگین که بلااستفاده بود را به انجام رساند.

وی گفت: اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به عنوان متولی نگهداری، سرویس و خدمات رسانی ماشین آلات سنگین مجموعه شهرداری است.