شروع دوباره اجرای نمایش "سفر شگفت‌انگیز"

 

 

از 18 آبان در تالار هنر؛

شروع دوباره اجرای نمایش "سفر شگفت‌انگیز"


نمایش "سفر شگفت‌انگیز" به نویسندگی و کارگردانی "عبدالله آتشانی" که پیش از دهه محرم اجراهای خود را در تالار هنر روی صحنه برده بود از روز یکشنبه 18 آبان اجرای خود را شروع می‌کند.
به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «سفر شگفت‌انگیز» با طراحی و کارگردانی مشترک «عبدالله آتشانی» و «مریم آشوری»، از روز یکشنبه 18 آبان اجراهای خود را در تالار هنر و برای کودکان و نوجوانان از سر می‌گیرد.
بنابراین گزارش؛ این نمایش کاری از گروه سکوت سفید است.در خلاصه داستان نمایش آمده، دو زباله از کیسه مخصوص زباله خارج می‌شوند و برای رسیدن به شهر زباله‌ها سفری دور و دراز و شگفت‌انگیز را طی می‌کنند.
براساس این گزارش؛ میلاد رمضانی، رضا نعمتیان، پویا زند و عبدالله آتشانی بازیگران این نمایش هستند. همچنین فهیمه عابدینی و مریم آشوری مسوولیت عروسک‌گردانی این اثر را بر عهده دارند. سایر عوامل نمایش نیز از این قرارند: سینا ییلاق‌بیگی(طراح صحنه)، زهرا یعقوبی(طراح لباس)، رفعت هاشمی سیسخت (طراحی و ساخت عروسک)، سعید ملک (طراح پوستر و بروشور)، آزاده فرهنگیان (شاعر)، عبدالله آتشانی(آهنگساز)، امین میرزاباقری(دستیار کارگردان)، نیما مطلق (دستیار طراح صحنه و ساخت دکور)، نوید اکبری‌مبارکه و اسحاق علی‌آقایی(مدیران صحنه)، علی‌اشرف سمایی (طراح نور و مسوول فنی)،حسین تبریزی(طراح گریم)، لیلا پریشان و حسین تبریزی (اجرای گریم)، ساناز دریائی(عکاس)، مهرانگیز قهرمانی(روابط‌عمومی) و احمدرضا حجارزاده(امور رسانه).
بنابراین گزارش؛ اجراهای این نمایش از 27 مهر شروع شده و تا پایان آبان‌ماه در تالار هنر به نشانی میدان هفت‌تیر،خیابان مفتح جنوبی،خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شیرودی برای گروه سنی کودک و نوجوان ادامه خواهد داشت.علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند همه‌روزه غیر از شنبه‌ها در ساعت 18 به تالار هنر مراجعه کرده یا برای رزرو بلیت با شماره‌های 09301071061 و 09196410376 تماس بگیرند.سایت اینترنتی www.tiwall.com نیز آماده سرویس‌دهی به مخاطبان اینترنتی است.