شهرداریهای تهران از تخلیه نخاله در گودالهای پاکدشت خودداری کنند

یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 02:01

 

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت:
شهرداریهای تهران از تخلیه نخاله در گودالهای پاکدشت خودداری کنند

پسماند ایران : رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت نخاله های ساختمانی را عامل اصلی آلودگی هوای این شهرستان برشمرد و از شهرداریهای شهرستان تهران خواست از تخلیه هرگونه زباله در گودالهای پاکدشت بدون هماهنگی دستگاه های مسئول خودداری کنند.
به گزارش پسماند ایران ، محمودرضا سعیدپور اظهار داشت: طی سالهای گذشته عده ای افراد سودجو بدون اخذ هرگونه مجوز با تخلیه انواع پسماند در گودال های داخل و همجوار شهرها و همچنین سوزاندن آنها، موجبات آلودگی شدید منابع آب، خاک و هوا را در شهرستان پاکدشت فراهم آورده اند.
وی افزود: بازدیدها و گزارش های کارشناسی ماموران اجرائی محیط زیست شهرستان حاکی از تخلیه زباله توسط افراد سودجو و برخی از شهرداری های مناطق شرقی تهران در این گودال ها است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت ضمن ابراز ناخرسندی از عدم همکاری برخی دستگاه های مرتبط با موضوع مدیریت پسماند تصریح کرد: این اداره با معرفی دو نفر از متصدیان گودال های پر مخاطره به دادستانی، درصدد است ضمن اعمال قانون با هماهنگی فرمانداری شهرستان از استمرار وضعیت موجود بطور جدی جلوگیری به عمل آورد.
سعید پور از شهرداریهای مستقر در شهرستان تهران خواست تا از تخلیه هرگونه زباله در گودالهای پاکدشت بدون هماهنگی دستگاه های مسئول و به ویژه محیط زیست خودداری کنند و افزود: در غیر اینصورت نسبت به توقیف خودروهای حامل زباله اقدام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری مهر