كارخانه بازيافت زباله شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار به بهره برداري مي رسد

دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 03:40

 

 

 

فراست خبر داد: كارخانه بازيافت زباله شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار به بهره برداري مي رسد

فرماندار شهرستان گلپايگان گفت: ساخت كارخانه بازيافت زباله با هماهنگي فرمانداران و شهرداران شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار پس از ۱۰ سال کلید زده شد و اميد است طي يكسال آينده شاهد بهره برداري از آن باشيم.


به گزارش  پسماند ایران ، حسين فراست در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گلپايگان كه  در محل دفتر فرمانداري صورت گرفت، به موضوع بازيافت زباله كه مدت مديدي در شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار به دليل عدم جانمايي راكد مانده بود، اشاره كرد و بيان داشت: ساخت كارخانه بازيافت زباله با هماهنگي فرمانداران و شهرداران شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار پس از ۱۰ سال کلید آن زده شد و اميد است طي يكسال آينده شاهد بهره برداري آن در منطقه مورد نظر باشيم تا اين معضل كه مشكلات عديده اي در شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار به وجود آورده بود با راه اندازي كارخانه بازيافت زباله حل و فصل شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بيان اينكه پويايي و زنده بودن جامعه به آگاهي داشتن است، اظهار داشت: درج خبر و خبرسازي اهميت فراواني دارد؛ زيرا امروز نياز اطلاعاتي مردم گسترش يافته و پيگير مسايل مختلف از راه هاي گوناگون هستند.
فرماندار گلپايگان با اشاره به اينكه هر فردي به نوبه خودش نياز به اطلاعات دارد، افزود: اطلاع رساني جزء مسايل روز جامعه است كه مي تواند در زمينه هاي مختلف تهيه و انتشار يابد.
وي افزود: تحريف و غلو در خبر در راستاي جلب توجه آسيبي اجتماعي و فرهنگي در پيش دارد و به اين لحاظ يكي از ويژگي هايي كه تمامي خبرنگاران بايد داشته باشند، امانت داري در خبر است؛ لذا خبرنگاران ضمن اينكه به دنبال سوژه هستند بايد امانت داري در انتشار خبر را سرلوحه كار خود قرار دهند.
فراست با تأكيد بر اينكه رقابت در بين رسانه ها امري طبيعي است، افزود: صداقت در گفتار، بيان و تنظيم خبر امري بسيار مهم است؛ لذا خبرنگاران با حضور در جلسات بايد نسبت به انعكاس اخبار آن به جهت آگاهي جامعه از روند مسايل شهرستان اقدام كنند.
فرماندار گلپايگان با اشاره به وظايف خبرنگاران و اصحاب رسانه كه اطلاع رساني و شناساندن ويژگي هاي شهرستان است، تصريح كرد: در گستره جامعه امروزي وظيفه رسانه ها به ويژه در شهرهاي كوچك شناسايي ابعاد محيطي شهرستان و محصولات توليدي آن براي يك خبرنگار امر مهم و ضروري تلقي مي گردد.
فرماندار در پايان اين نشست خبري با تقدير از تلاش و همت خبرنگاران در تهيه خبر و اطلاع رساني به آحاد جامعه بيان داشت: تمامي خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان محترم بوده و نوع كاري آنها براي ما تفاوت ندارد و آنچه مهم است اينكه خبرنگاران واقعيات را به دور از گرايش هاي سياسي و ... اطلاع رساني كنند.
به گزارش خبرنگار مهر؛ در اين نشست صميمي كه براي اولين بار با فرماندار جديد شهرستان گلپايگان صورت گرفت، اصحاب رسانه و خبرنگاران نيز ديدگاه ها و نظرات خود را پيرامون مسايل چاپ نشريه و ديگر مشكلات در حوزه خبرنگاري را بيان كردند.

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرنگار مهر