آموزش چهره به چهره تفكیك از مبداء زباله در منطقه 4 کرج

دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 06:56

 

آموزش چهره به چهره تفكیك از مبداء زباله در منطقه 4 کرج


معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از آموزش چهره به چهره تفکیک از مبداء زباله در شهرک سلمان فارسی واقع در منطقه 4 خبر داد و گفت: فاز 4 مهرشهر به طور کامل تحت پوشش اجرای این طرح قرار گرفته است.


طهمورث صالحی اجرای طرح مذکور را زمینه ساز ارتقاء سطح آگاهی عمومی در راستای کاهش تولید زباله دانست و با بیان اینکه تحقق این مهم با جلب مشارکت شهروندان در دفع بهداشتی زباله امکان پذیر است، اظهار داشت: علاوه بر این به منظور ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست کیسه‌های آبی رنگ مخصوص و بروشور اطلاع رسانی با محور آموزش چهره به چهره بین شهروندان توزیع شد.

این مسئول با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از فواید بازیافت و بازگشت مواد قابل استفاده به چرخه تولید در ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا موثر است، افزود: در این راستا آموزش و تشویق عموم به تفکیک پسماندهای خشک و تر در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج قرار گرفته است. وی با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم برای جلب مشارکت شهروندان و میزان موفقیت در اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماندهای خشک خانگی به کیفیت آموزش ارائه شده به شهروندان بستگی دارد، عنوان کرد: به منظور انجام این امر از آموزشگران مجرب در اجرای طرح استفاده می شود. صالحی با بیان اینکه این طرح هم اکنون در محل نام برده شده در حال انجام است، اظهار داشت: شهروندان منطقه می توانند به منظور هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 34578877 تماس بگیرند.