شهروندان و کسبه زباله‌ها را خارج از ساعت معین بیرون نگذارند

دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 15:07

 

 

 

شهروندان و کسبه زباله‌ها را خارج از ساعت معین بیرون نگذارند


به گزارش پسماند ایران :معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: از شهروندان و کسبه درخواست می‌شود زباله‌ها را در ساعت معین یعنی 9 شب بیرون گذاشته و از قرار دادن آن در خارج از ساعت تعیین شده در خارج از منزل و یا محل کسب، خودداری کنند.

علی بابایی در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار، قائم مقام معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و معاونان خدمات شهری مناطق چهارگانه کرمان در دفتر معاون خدمات شهری شهردار کرمان برگزار شد، هدف از این نشست را بررسی و رفع مشکلات جمع آوری زباله‌ها در سطح شهر عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان و کسبه زباله‌ها را در ساعاتی خارج از ساعت مقرر در بیرون از منزل و محل کسب خود قرار می‌دهند ، اظهار کرد: باید در این زمینه فرهنگ سازی شده و تلاش کنیم تا شهروندان و کسبه به اهمیت قرار دادن زباله در ساعت مشخص و تعیین شده پی ببرند.
معاون خدمات شهری شهردار کرمان با تاکید بر اینکه قرار دادن زباله در ساعات خارج از زمان تعیین شده در بیرون از منازل، هزینه‌های زیادی برای شهرداری در پی دارد، گفت: چنانچه شهروندان به این موضوع پی برده و در جهت رفع آن تلاش کنند، از هزینه‌ها مبلغ زیادی کاسته می‌شود.
بابایی با بیان اینکه قرار دادن زباله در ساعاتی غیر از ساعت مقرر و در طول روز سبب نازیبایی شهر و ایجاد آلودگی خواهد شد، افزود: بهترین زمان برای قرار دادن زباله در بیرون از منزل و محل کسب ساعت 9 شب است که از شهروندان تقاضا می‌شود این مهم را رعایت کرده و زباله‌های خود را هر شب ساعت 9 بیرون از منزل قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری شهروندان و کسبه و قرار دادن زباله در ساعت مقرر در بیرون از منازل و محل کسب، شهرداری مبلغ زیادی صرفه جویی کرده و آن را صرف احداث پارک و یا اجرای دیگر پروژه‌های عمرانی در شهر می‌کند

 

 

 

 

 

 

 

منبع :نسیم صبا