در صورت واگذاری زمین مناسب سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه مجدداً راه‌اندازی می‌شود

سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت 04:36

 

 

در صورت واگذاری زمین مناسب
سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه مجدداً راه‌اندازی می‌شود


مدیرعامل سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه از احتمال راه‌اندازی مجدد این سایت از اول آذر ماه امسال در صورت اخذ مجوزات نهایی واگذاری زمین مناسب خبر داد.


به گزارش پسماند ایران ، هایده شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه علت تعطیلی پروژه بازیافت نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه در چند ماه اخیر را عدم اخذ مجوز تأمین هزینه‌های پرداختی توسط تولیدکنندگان نخاله‌های ساختمانی برای حمل به سایت بازیافت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این امر بالاخره در شورای اسلامی شهر کرمانشاه مصوب شد، خاطر نشان کرد: این امر زمان زیادی برد، اما مشکل فعلی تنها در اختیار گرفتن زمینی برای سایت بازیافت است.
مدیرعامل سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه ادامه داد: زمین فعلی که در اختیار سایت بود به یکی از سازمان‌های دولتی واگذار شده و در حال حاضر به‌دنبال زمین دیگری برای انتقال تجهیزات به آن‌جا هستیم.
شیرزادی با اشاره به تلاش پنج ماهه برای یافتن زمین مناسب، گفت: فعلاً منتظر هستیم تا شهرداری کرمانشاه زمینی را برای استقرار سایت و دستگاه‌ها فراهم کند، چون شهرداری از زمین‌های متعلق به منابع طبیعی نقشه‌برداری کرده است.
وی ادامه داد: البته در حال حاضر زمین مناسبی پیدا شده و توافقاتی صورت گرفته، اما موافقت نهایی انجام نشده و به‌دنبال این هستیم که هر چه زودتر سایت را دوباره راه‌اندازی کنیم تا جلوی زیان‌های مالی ناشی از سرمایه‌گذاری در این موضوع و آلودگی‌های ناشی از انباشت نخاله‌ها گرفته شود.
مدیرعامل سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه از احتمال راه‌اندازی مجدد سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی از اول آذر ماه امسال در صورت اخذ مجوزات نهایی واگذاری زمین مناسب خبر داد.
شیرزادی بیان داشت: سایت مذکور نیازمند فضایی چند هکتاری است و باید ظرفیت تخلیه روزانه پنج هزار تن نخاله‌های ساختمانی را داشته باشد.