تفکیک زباله در پلدختر گامی مهم در امر سلامت شهروندان است

شنبه 29 آذر 1393 ساعت 02:44

 

 

 

شهردار پلدختر: تفکیک زباله در پلدختر گامی مهم در امر سلامت شهروندان است
شهردار پلدختر گفت: تفکیک زباله مطب پزشکان در پلدختر گامی مهم در امر سلامت است.


به گزارش پسماند ایران جهانگیر اکبری  در جمع مدیران این شهرستان از نبود قوانین سخت‌گیرانه و همکاری نکردن دستگاه قضا با شهرداری پلدختر برای جمع‌آوری احشام سطح شهر گلایه کرد و گفت: سه نفر در سطح شهر پلدختر اقدام به نگهداری احشام می‌کنند که اخیرًا شهرداری اقدام به جمع‌آوری احشام یکی از آنها کرد، ولی متاسفانه صاحب آن بر علیه شهرداری در دادگستری پلدختر شکایت کرده است.
وی با بیان اینکه شهرداری پلدختر برای نخستین‌بار در استان لرستان اقدام به تفکیک زباله‌های خانگی و زباله‌های مطلب پزشکان کرده است، افزود: شهرداری پلدختر با تفکیک زباله‌های پزشکی و خانگی این زباله‌ها را پس از بی‌خطرسازی دفع می‌کند.
شهردار پلدختر ادامه داد: در برنامه‌های آتی شهرداری اقدام به تفکیک زباله‌ها تر و خشک خواهد کرد و این اقدام شهرداری گامی مهم در امر سلامت شهروندان است.
وی از حل برخی مشکلات کشتارگاه پلدختر خبر داد و گفت: صحبت کردن در خصوص مشکلات فاضلاب کشتارگاه پلدختر با وجود نبود اعتبار بسیار مشکل است، زیرا این مرکز صنعتی نیست و سنتی است.
اکبری با بیان اینکه با برخوردهایی که با دوره‌گردها داشته‌ایم، تعداد آنها در سطح شهر کم شده است، گفت: شهرداری با دوره گردها برخورد قاطع می‌کند.
وی با انتقاد از وضعیت خانه بهداشت روستای چم گردله گفت: متاسفانه در حالی این مرکز برای بهره‌برداری آماده بود که اخیراً در و پنجره آن توسط معتادان و سارقان به سرقت رفته است و این مکان به محل امنی برای تزریق معتادان تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری فارس