جمع آوری بیش از 500 تن زباله از شهر مهران

چهارشنبه 03 دی 1393 ساعت 12:03

 

 

 

شهردار مهران خبر داد: جمع آوری بیش از 500 تن زباله از شهر مهران


شهردار مهران گفت: در طی پنج روز 500 تن زباله از این شهر جمع آوری و به محل دفن زباله انتقال داده شد.


به گزارش پسماند ایران به نقل از آوای مهران،مصدق طاهری افزود: شهرداری مهران با وجود امکانات کمی که در اختیار داشت و تنها برای جمعیت بین 15 هزار تا 20 هزار نفری تدارک دیده شده اما در زمان شلوغی شهر که روزانه 100 هزار نفر جمعیت داشت تمام توان خود را برای پاکیزگی این شهر به کار بست.
وی اظهار داشت: در این مدت تعداد نیروهای خدماتی از 50 نفر به 100 نفر افزایش یافت.
شهردار مهران با بیان اینکه شهر مهران به پارگینگ بزرگ خودروها مبدل شده بود گفت: در ایام منتهی به اربعین 60 هزار خودرو در معابر ، خیابانها و حتی داخل پارکها توقف کرده بودند که خسارت زیادی را به فضای سبز این شهر وارد کرد.
طاهری افزود: با همکاری مردم زمینی به وسعت 30 هکتار در اختیار شهرداری قرار گرفت که با ایجاد پارکینگ بزرگ صلواتی حدود 20 هزار خودرو در آن پارک شد.
وی اضافه کرد: با بررسی صورت گرفته حدود نیمی از وسعت مهران را خودرو تشکیل داده بود بر این اساس از 450 هکتار شهر مهران 200 هکتار آن خودرو تشکیل می داد.
شهردار مهران به تسهیلات این شهرداری برای زائران اشاره کرد و گفت:در ایام اربعین سه ایستگاه صلواتی، چهار پارکینگ صلواتی و در اختیار گذاشتن 30 هکتار زمین به هلال احمر و حج و زیارت برای اسکان از خدماتی بود که این نهاد در اختیار زائران قرار داد.
وی بابیان اینکه شهر مهران در سالهای آینده شاهد حجم بیشتری از زائران خواهد بود افزود: این شهر به پارکینگ های بزرگ در خارج از شهر، ایجاد کمربندی در غرب شهر به پایانه، یک هزار سرویس بهداشتی و ایستگاه های اقامتی و خدماتی در مسیر 11کیلومتری پل زائر تا پایانه نیاز دارد.
وی در پایان از همکاری نیروهای خدماتی شهرداری تهران که در مدت دو روز با پرسنل شهرداری برای نظافت شهر همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.