با همت دولت سیزدهم،مشکل چند ساله سایت زباله «انجیل سی» بابل رفع می‌شود

دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 23:15
با همت دولت سیزدهم،مشکل چند ساله سایت زباله «انجیل سی» بابل رفع می‌شود

بعد از سفر وزیر کشور به مازندران با دستور استاندار و تاکید سرپرست معاونت عمرانی جلسات مختلفی با همکاران سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار کردیم

 مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران گفت: با پیگیری استاندار مازندران و وزیر کشور، فرایند جذب سرمایه گذار برای تکمیل پروژه پسماند بابل در قالب ROT با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و برنامه و بودجه انجام و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

فرهاد عسکری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در حوزه پسماند اتفاقات خوبی رخ داده است، اظهار کرد: راه اندازی زباله سوز نوشهر و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی زباله سوز ساری که بزودی به بهره‌برداری می‌رسد از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه دولت، سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی پسماند به شهرداری‌های مازندران اختصاص داده است، افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در ایام الله دهه فجر در حوزه خدمات شهری پروژه ۵۰۰ تنی کود کمپوست در قائم‌شهر بوده است که با حضور استاندار مازندران و نماینده ویژه رئیس جمهور در مبارزه با مفاسد اداری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی به رفع مشکل سایت زباله «انجیل سی» که یکی از مشکلات جدی و مورد مطالبه شهرستان بابل بوده است اشاره و تصریح کرد: در سفر وزیر کشور به مازندران در جلسه‌ای که در فرمانداری بابل تشکیل شد بحث فرآیند جذب سرمایه گذار برای تکمیل پروژه پسماند این شهرستان در قالب ROT با هماهنگی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها و سازمان برنامه و بودجه مطرح تا این پروژه درسال جاری به بهره‌برداری رسد.

عسکری تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش، در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و بعد از سپری شدن مراحل اداری تا پایان سال جاری مشکل سایت انجیل سی بابل رفع می‌شود.

وی یادآور شد: بعد از سفر وزیر کشور به مازندران با دستور استاندار و تاکید سرپرست معاونت عمرانی جلسات مختلفی با همکاران سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار کردیم، کارشناسان سازمان از بخش‌های مختلف سایت انجیل سی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این سایت قرار گرفتند که خوشبختانه در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار بوده تا بزودی کار اجرایی این سایت آغاز شود.