موفقیت اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در فراخوان استانی بازیافت و محیط زیست

دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 14:58
موفقیت اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در فراخوان استانی بازیافت و محیط زیست

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در فراخوان استانی بازیافت و محیط زیست موفق به کسب بخشی از جوایز این رویداد فرهنگی و هنری شدند

به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه زاهدان به سبب کسب موفقیت در فراخوان مسابقه استانی بازیافت و محیط زیست، تجلیل شد.

مربی- مسئول مرکز شماره سه با اعلام این خبر گفت: این فراخوان استانی با رویکرد فرهنگ‌سازی در زمینه محیط زیست و حفظ این میراث ارزشمند منتشر شد و اعضای مرکز به نمایندگی از مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با ارسال ۵۰ اثر، در این رویداد شرکت کردند.

سکینه موسایی ادامه داد: پس از جمع‌آوری آثار از سراسر استان، داوران آثار انتخابی را اعلام کردند که ۱۸ عضو مرکز سه در بین برگزیدگان بودند و به همین سبب مدیرکل حفاظت محیط زیست ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران کانون در این زمینه، جایزه‌های برگزیدگان را در مراسمی اهدا کرد.

در این ویژه برنامه که با مشارکت کانون، اداره حفاظت محیط زیست استان، سازمان مدیریت پسماند و میراث فرهنگی در محل موزه جنوب شرق استان برگزار شد، اعضا از بخش‌های گوناگون موزه بازدید کردند.

گفتنی است آثار ارسالی اعضا شامل کاردستی‎هایی بود که از مواد دورریختنی ساخته بودند.