ایجاد درآمد پایدار و تولید ارزش افزوده از پسماند، یک ضرورت برای شهر گرگان است

شنبه 25 فروردین 1403 ساعت 18:20
ایجاد درآمد پایدار و تولید ارزش افزوده از پسماند، یک ضرورت برای شهر گرگان است

روزانه حدود ۳۰۰ تن زباله در شهر گرگان تولید و جمع‌آوری می‌شودو کوچکترین اختلال یا کم‌کاری در جمع‌آوری زباله، در زمان کوتاهی می‌تواند وضعیت فاجعه‌باری ایجاد کند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از خدمات شهر از جمله نظافت و پاکیزگی معابر و خیابان‌ها، انضباط شهری، جمع‌آوری زباله‌ها و ... اظهارکرد: معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان، ماموریت‌های خود را به بهترین نحو انجام می‌دهد و توانسته رضایتمندی شهروندان را جلب کند.
 
ابوالفضل تجری، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از خدمات شهر از جمله نظافت و پاکیزگی معابر و خیابان‌ها، انضباط شهری، جمع‌آوری زباله‌ها و ... اظهارکرد: معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان، ماموریت‌های خود را به بهترین نحو انجام می‌دهد و توانسته رضایتمندی شهروندان را جلب کند.

وی افزود: روزانه حدود ۳۰۰ تن زباله در شهر گرگان تولید و جمع‌آوری می‌شودو کوچکترین اختلال یا کم‌کاری در جمع‌آوری زباله، در زمان کوتاهی می‌تواند وضعیت فاجعه‌باری ایجاد کند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در مدیریت پسماند باید به سمت استفاده و ایجاد ارزش افزوده از طلای کثیف برویم، گفت: در شهرهای توسعه‌یافته از زباله کود، برق و درآمد پایدار شهری به‌دست می‌آورند و به عبارت دیگر مدیریت در حوزه پسماند، یکی از منابع پایدار برای شهرهای توسعه‌یافته است.