روزانه بیش از هزار تن زباله از سطح مناطق 12 گانه جمع آوری می شود

دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 14:43
 روزانه بیش از هزار تن زباله از سطح مناطق 12 گانه جمع آوری می شود
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از جمع آوری بیش از هزار تن زباله از سطح مناطق 12 گانه و انتقال آنها به سکوهای انتقال و سپس مرکز دفن حلقه دره خبر داد.


حسین عطایی اظهار داشت: با توجه به جمع آوری روزانه زباله به میزان زیاد، کلانشهر کرج یکی از شهرهای رکورددار در تولید طلای سیاه به شمار می رود. این مسئول مشارکت 6 موتورپول و 3 سکوی حمل زباله را از جمله همکاری های سازمان خدمات موتوری برای کمک به تنظیف شهری اعلام کرد و افزود: جمع آوری روزانه زباله ها از درب منازل تا انتقال آن به سایت دفن زباله نیازمند برنامه ریزی منسجم است و این امر در سازمان خدمات موتوری با جدیت پیگیری می شود. وی با اشاره به اینکه در هر دو منطقه از کرج یک موتورپول استقرار دارد، تعداد کل موتور پول های این کلانشهر را 6 ایستگاه ذکر و عنوان کرد: در موتور پول ها تمام اقلام موتوری مختص عملیات خدماتی و عمرانی حضور دارند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج وجود ماشین آلات خدماتی و عمرانی را در تسریع خدمت رسانی بهینه از سوی کارکنان موثر دانست و گفت: 3 سکوی حمل زباله نیز در سطح کرج فعال است که زباله ها در این سکوها جمع آوری شده و در نهایت به سایت حلقه دره منتقل می شوند.
عطایی با بیان اینکه کارکنان سازمان خدمات موتوری، خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار داده اند، تصریح کرد: خدمت رسانی بر مبنای رضایت الهی و خلق خدا و کسب رضایت شهروندان مهم ترین اقدام این سازمان طی سالهای گذشته بوده است. این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری شهروندان در بحث جداسازی زباله ها و تعیین ساعت مشخص برای بیرون گذاشتن زباله های خانگی شاهد خدمت رسانی بیشتر به آنان باشیم.