نظافت مسیر راهپیمایی روز قدس در تهران با فعالیت ۱۵۳۰ نیروی انسانی

جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 18:49
نظافت مسیر راهپیمایی روز قدس در تهران با فعالیت ۱۵۳۰ نیروی انسانی

​مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: برای نظافت مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس هزار و ۵۳۰ نیروی انسانی و ۱۶۸ ماشین‌آلات تخصصی فعالیت داشتند.

به گزارش پسماند ایران، رضا محمدی درباره تمهیدات این سازمان در روز قدس گفت: از بعدازظهر روز پنجشنبه زمینه آماده سازی مراسم روز قدس را با ۵۰۰ نیروی انسانی و ۵۰ دستگاه ماشین آلات انجام دادیم.
وی با بیان اینکه این اقدام تا ۴ بامداد امروز -جمعه۱۷ فروردین ۱۴۰۳- به طول انجامید، خاطرنشان کرد: از ساعت ۸ صبح امروز هم با ۱۵۳۰ نیروی انسانی که شامل ۱۳۰۰ نفر نیروی خدمات شهری و ۲۳۰ نفر نیروی پسماند خشک بودند، کار را آغاز کردیم. 

محمدی ادامه داد: حدود ۶۳ دستگاه حمل پسماند، تانکر آب و غیره نیز در محل حاضر بود. همچنین ۱۰۵ دستگاه وانت نوماند که وظیفه جمع آوری پسماند خشک را بر عهده داشت، برای مراسم در نظر گرفته شد. بنابراین درمجموع ۱۶۸ ماشین در روز قدس به خدمات‌ هی مشغول بودند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز دو تن کیسه زباله در بین شهروندان توزیع شد، اظهار کرد: یک تن ویژه پسماند خشک و یک تن ویژه پسماند تر بود که کمتر استفاده شد. همچنین تقریبا ۵۰۰ دستگاه مخزن برای استفاده پاکبان ها استفاده شد که حین مراسم برای نظافت مسیر از آن استفاده شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان بیان کرد: طوری برنامه ریزی کردیم که در حین برگزاری مراسم نظافت صورت بگیرد. به طوری که به محض اینکه جمعیت از موقعیت خارج شدند کار نیروهای ما هم به پایان رسیده بود.

منبع خبر : ایلنا