مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند زباله پلمب می‌شوند

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:49
مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند زباله پلمب می‌شوند

 

 

 

رئیس شورای شهر ورامین: مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند زباله پلمب می‌شوند


رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در این شهر شناسایی شده و با همکاری نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.


به گزارش پسماند ایران، سید محسن رضایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر ورامین اظهار داشت: طبق قانون، مدیریت پسماندها غیر از پسماندهای صنعتی و ویژه در محدوده شهر بر عهده شهرداری است و به همین دلیل با افراد یا مراکزی که در این حوزه به صورت غیرقانونی ورود پیدا کرده‌اند برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر ورامین افزود: در ادامه اجرای طرح برخورد قانونی با متخلفان تفکیک غیربهداشتی پسماند خشک، با هماهنگی دادستانی شهرستان ورامین و همکاری نیروی انتظامی، این مراکز شناسایی و پلمب می‌شوند.
شهردار ورامین نیز در ادامه بیان داشت: از آنجایی که فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله‌های شهری علاوه بر اینکه سبب آلودگی‌های زیست محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان شده، سبب زشتی چهره شهر نیز می‌شود، بنابراین با هماهنگی دادستانی شهر و همکاری نیروی انتظامی با متخلفان این موضوع برخورد قانونی می‌شود.
علی حیدریان افزود: واحدهای مورد نظر علاوه بر دپوی ضایعات، جداسازی و تفکیک غیراصولی در بعضی مواقع اقدام به سوزاندن اقلام ضایعاتی می‎کنند که سبب آلودگی هوا نیز می‌شود.
به گزارش پسماند ایران، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر ورامین، علی حیدریان شهردار ورامین، عباس زهنده مدیر عامل سازمان پسماند و بازیافت شهرداری ورامین و محمد مهمان‌نواز معاون خدمات شهری حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری فارس