شیوه‌های جدید دفع زباله‌های عفونی‌های در گیلان تدوین می‌شود‌

چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56
پسماند ایران : معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: چگونگی و شیوه‌های جدید دفع زباله‌های عفونی‌های در این دانشگاه بررسی و تدوین می‌شود.

 

به گزارش پسماند ایران، محمدرضا نقی‌پور ظهر امروز در همایش سلامت در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امنیت غذایی را از اولویت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و اظهار داشت: همیشه امنیت غذایی دغدغه روزمره مردم و مجموعه بهداشت و درمان است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تلاش های انجام شده برای مبارزه با مگس زیتون در گیلان گفت: مسئولان بهداشت و درمان و حوزه محیط زیست برای حفاظت از محیط زیست گیلان برنامه‌های مدونی دارند. نقی‌پور با بیان اینکه آلودگی‌ها‌ی آب و خاک از طریق زنجیره غذایی منتقل می‌شود، تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقداماتی بنیادین در راستای حل این مشکلات انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه چگونگی دفع زباله‌های عفونی به شیوه‌های جدید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به دنبال ارتقاء سلامت مواد غذایی در ابعاد شیمیایی و بیولوژیکی هستیم و برای انجام این مهم برنامه تهیه می‌شود.

 

 

منبع : خبرگزاری تسنیم