وضعیت مطلوب بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی در تویسرکان

سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 13:16
وضعیت مطلوب بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی در تویسرکان
معاون فرماندار تویسرکان گفت: وضعیت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تویسرکان در بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی نسبت به گذشته مطلوب شده است.


به گزارش پسماند ایران، علی‌اصغر ناظری‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند اظهار کرد: همه باید در بی‌خطرسازی زباله‌ها مشارکت داشته باشیم چراکه این امر با سلامت مردم سر و کار دارد.
وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تویسرکان گفت: وضعیت بیمارستان در خصوص بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی نسبت به گذشته مطلوب شده است.
معاون فرماندار تویسرکان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی و آموزش‌های مورد نیاز در خصوص بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی بیمارستان توسط بهداشت و درمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
این مسؤول با تأکید بر اهمیت آموزش در حوزه بهداشت از سوی مسؤولان ذیربط افزود: رعایت بهداشت باید در همه امور به ویژه سلامت ضمن اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف جامعه، فرهنگ‌سازی شود.
ناظری‌پور عملکرد وزرات بهداشت در دولت تدبیر و امید را خوب ارزیابی کرد و گفت: امنیت بهداشتی مردم در دولت یازدهم بسیار مورد توجه است.
وی با اشاره به اهمیت محیط زیست به عنوان محیطی امن برای زندگی تصریح کرد: دستگاه‌های عامل و مردم موظف به حفاظت و صیانت از محیط زیست هستند.