زباله سوزی در محل جمع آوری زباله غیر قانونی است

چهارشنبه 05 خرداد 1395 ساعت 15:57
 زباله سوزی در محل جمع آوری زباله غیر قانونی است
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج : اقدام زباله سوزی در محل جمع آوری زباله را غیر قانونی دانست.

مجتبی اسکندری در پاسخ به مشکلات شهروندان و مطرح کردن این موضوع که در محله اسلام آباد مسئولان جمع آوری زباله، پسماندها را در سطل های فلزی آتش می زنند، این اقدام را غیر قانونی ذکر و عنوان کرد: این افراد قطعا از پیمانکاران شهرداری نیستند؛ سازمان و مسئولان ذیربط در صورت مشاهده این عمل با افراد خاطی برخورد می کنند.
به گزارش قانون،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرجاضافه کرد: مسئولیت جمع آوری زباله ها در سطح شهر به عهده معاونت خدمات شهری است و شهروندان در صورت مشاهده اعمال غیر قانونی در این زمینه باید با سامانه 137 تماس بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به نگرانی شهروندان در زمینه ایمن سازی جاده حلقه دره گفت: ایمن سازی این جاده سال گذشته با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان آغاز شده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه این پروژه تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری شاهد اتمام ایمن سازی جاده حلقه دره باشیم.
اسکندری همچنین در خصوص نگرانی شهروندان جهت پخش شیرابه در اطراف حلقه دره عنوان کرد: در سنوات گذشته در محل دفن حلقه دره حوضچه ای به منظور جمع آوری شیرابه پسماندها تعبیه شده بود و شیرابه ها به صورت سنتی در این حوضچه جمع آوری می شد.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر مشغول ساخت حوضچه های بتونی در این محل هستیم؛ این حوضچه ها در کشور بی نظیر است و در عرض چند ماه آینده احداث می شود

منبع:قانون