تکلیف پسماندهای عفونی اراک مشخص می شود

یکشنبه 09 خرداد 1395 ساعت 11:48
تکلیف پسماندهای عفونی اراک مشخص می شود
شورای شهر اراک بر تعامل دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت پسماند در خصوص رسیدگی به وضعیت پسماندهای عفونی تاکید کرد.


صحبت‌الله فاضلی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک  با اشاره به جلسه دیروز این کمیسیون اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به وضعیت پسماندهای عفونی و بیمارستانی جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اراک ترتیب داده شد.
وی افزود: با توجه به عدم حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی به دلیل دریافت نکردن نامه دعوت کمیسیون برای حضور در این جلسه، شرایط فعلی بدون حضور دکتر طاهراحمدی توسط عباسی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تشریح و بررسی شد.
فاضلی با اشاره اینکه رسیدگی به این موضوع صرفا وظیفه شهرداری یا دانشگاه علوم پزشکی نیست، تصریح کرد: در این جلسه تصمیم بر این شد که تعاملی بین دانشگاه و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک ایجاد شود تا در خصوص هزینه جابجایی، انتقال پسماندهای عفونی و دفن و امحای اصولی آنها اقدامات لازم در نظر گرفته شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک اضافه کرد: جلسه بعدی به منظور تصمیم‌گیری درخصوص تعیین تکلیف پسماندهای عفونی و بیمارستانی با حضور دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک در سازمان مدیریت پسماند برگزار خواهد شد.

 

منبع : ایسنا