نصب 100 مخزن تفکیک زباله با طرح جدید در ارومیه

شنبه 05 تیر 1395 ساعت 11:50
 نصب 100 مخزن تفکیک زباله با طرح جدید در ارومیه
میزان زباله تولیدی در شهر ارومیه روزانه 450 تن است 70 درصد به صورت تر و 30 درصد به صورت خشک است.

 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اعلام خبر نصب 100 مخزن تفکیک زباله با طرح جدید در ارومیه گفت: میزان جمع آوری زباله های طرح تفکیک زباله از مبدا نسبت به گذشته سه برابر افزایش رشد داشته است.
عزیز قال با اشاره به اهمیت موضوع بازیافت مواد و پسماند های خشک قابل بازیافت بودن حدود 20 درصد از پسماندهای تولید شده در شهر ارومیه، گفت: این موفقیت در سایه مشارکت شهروندان و همچنین تلاش های شبانه روزی عوامل سازمان بدست آمده است.
قال با بیان اینکه میزان زباله تولیدی در شهر ارومیه روزانه 450 تن است، افزود: از این میزان زباله تولید شده 70 درصد به صورت تر و 30 درصد به صورت خشک است.
وی با اشاره به نصب 100 عدد مخزن تفکیک پسماندهای خشک از مبدا در سطح شهر ارومیه در طرحی نوین به شکل صندوق، گفت: فرهنگ سازی و مدیریت طرح تفکیک از مبدا ، طرحی جدید از نظر مبلمان شهری، آماده سای بستری مناسب برای تبلیغات شهری بر روی مخازن، معرفی اهمیت پسماندهای خشک و لزوم بازیافت آنها بعنوان سرمایه ملی و عمومی از اهداف این طرح است.
وی خاطر نشان کرد: امید است شهروندان با مشارکت و نیز با ارائه نظرات و پیشنهادات خویش دراجرای هر چه بهتر این طرح ما را یاری کنند.