سازمان مديريت پسماند ميزبان دانش‌آموزان پايتخت

سه شنبه 15 تیر 1395 ساعت 11:17
سازمان مديريت پسماند ميزبان دانش‌آموزان پايتخت
به مناسبت روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها و در راستاي اجراي طرح " همه شهر داريم" سازمان مديريت پسماند ميزبان 30 تن از دانش‌آموزان بود.


به گزارش پسماند ایران،جمعي از کودکان زير 10سال در روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها به اين سازمان آمده و با حضور در دفتر دکتر جعفري مديرعامل، ساعاتي را به گونه‌اي نمادين به عنوان رييس سازمان مديريت پسماند شهرداري تجربه کردند. گفتني است، کودکان ميهمان دکتر جعفري در طول مدت حضورشان در اين سازمان و ديدار با مديرعامل علاوه بر آشنايي با نقش و اهداف اين مجموعه، از لزوم توجه به محيط زيست و کاهش توليد پسماند و تفکيک آن از مبدا مطلع شدند.
در ادامه اين بازديد، کودکان براي آشنايي با ساير فعاليت‌هاي سازمان مديريت پسماند به مرکز آموزش سازمان هدايت شده؛ دانش‌آموزان در کارگاه هاي ويژه ساخت صنايع دستي و زينتي با مواد دورريختني شرکت کرده و بر اساس آموزش‌هاي فراگرفته، اقدام به ساخت کاردستي‌ نمودند.
در پايان اين ديدار براي تشويق کودکان به توجه و مشارکت در کمپين‌هاي حمايت از محيط زيست، جوايزي اهدا شد. برگزاري نشست همدلي پرسنل با مديرعامل سازمان مديريت پسماند هم‌چنين در راستاي اجراي طرح "همه شهر داريم" به بهانه روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها، نشست همدلي و مراوده‌ي كاري مديرعامل سازمان مديريت پسماند با کارمندان اين مجموعه به منظور افزايش روحيه همکاري و ارتباط مستقيم پرسنل با بالاترين مقام مجموعه در محل سالن كنفرانس ساختمان مركزي سازمان مديريت پسماند برگزار شد.
نشست صميمانه مديرعامل با پرسنل سازمان با هدف بررسي و تبادل نظر پيرامون مسائل و مشكلات سازماني هم‌چنين طرح پيشنهادها و نقطه نظرات کارمندان و در نتيجه ارتقاي سطح عملکرد و بسط اخلاق نيکو در بدنه اداري و اجرايي با حضور دکتر جعفري و معاون مالي اداري، مشاور و مدير روابط عمومي، معاون پسماندهاي عمراني و ساختماني و جمعي از پرسنل سازمان برگزار گرديد.
در ابتداي اين جلسه صميمانه، دکتر جعفري ضمن آرزوي قبولي طاعات براي همه همکاران و تبريک عيد سعيد فطر از کليه زحمات و تلاش هاي پرسنل سازمان تقدير و تشکر کرد و گفت: برگزاري چنين جلسات صميمي و رودررو علاوه بر اين‌که به نفع کارکنان است به سود سازمان نيز مي باشد؛ چرا که با درک مسايل و نقص‌هاي موجود و اقدامات انجام شده در رفع آن‌ها روحيه کارکنان و در نتيجه بازدهي کاري سازمان افزايش خواهد يافت.
در ادامه اين نشست هريک از کارکنان سازمان مشکلات و درخواست‌هاي خود را با دکتر جعفري در ميان گذاشتند و دکتر جعفري نيز توضيحات لازم درخصوص مسايل رفاهي، معيشتي و اداري را ارائه داد. در پايان لازم به ذکر است؛ كليه کارمندان مي‌توانستند در اين نشست که از ساعت 8 تا 11صبح در روز دوشنبه چهاردهم تيرماه سال برپا شد؛ شرکت نمايند.

 

منبع:خبرگزاری آریا