عرضه کیسه‌های پارچه‌ای در قزوین

شنبه 06 شهریور 1395 ساعت 15:04
عرضه کیسه‌های پارچه‌ای در قزوین
در صورت اعلام رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان این کیسه‌ها، تولید و عرضه انبوه این محصول ادامه خواهد یافت.

 

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اعلام کرد: همزمان با "روز قزوین " کیسه‌های پارچه‌ای ویژه مصرف‌کنندگان کالاهای کم وزن مایحتاج روزانه تولید و عرضه می‌شود.
به گزارش ایسنا، آرش شایسته نیا، اظهار کرد: توزیع کیسه‌های پارچه‌ای ویژه، با هدف حذف کیسه‌های پلاستیکی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین همزمان با پاسداشت روز و هفته قزوین در بین مردم صورت می‌گیرد.
وی افزود: تولید و توزیع این کیسه‌های پارچه‌ای با هدف حفظ محیط زیست، کاهش و حذف تدریجی کیسه‌های پلاستیکی از چرخه مصرف و ترویج فرهنگ استفاده بیش‌تر از کیسه‌های پارچه‌ای صورت گرفته است.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با تأکید بر کیفیت بالای محصول تولیدی تصریح کرد: پس از انجام مطالعات کارشناسی و استخراج اطلاعات فرم‌های نظرسنجی، این محصول پارچه‌ای با توجه به سلایق جامعه هدف و تأمین زیبایی بصری در سه رنگ "آبی‌"، " قرمز‌" و " سرمه‌ای" کار تولید و عرضه محصول آغاز شده است.
شایسته نیا در پایان کیسه‌های تولیدی را قابل‌شست‌وشو عنوان کرد و گفت: در صورت اعلام رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان این کیسه‌ها، تولید و عرضه انبوه این محصول ادامه خواهد یافت.