بازدید معاون وزیر محیط زیست ژاپن از سازمان مپ شهرداری مشهد

جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 12:10
 بازدید معاون وزیر محیط زیست ژاپن از سازمان مپ شهرداری مشهد
در دو مقوله پسماندهای بیمارستانی و خطرناک و دانش استفاده از زباله سوز و پیامدهای استفاده از آن نیاز به همکاری و کمک دولت ژاپن و جایکا را داریم


به گزارش پسماند ایران:معاون وزارت محیط زیست ژاپن به همراه نماینده آژانس همکاری های بین المللی ژاپن جایکا (دفتر ایران ) و مدیر دپارتمان پسماند این کشور از سازمان مپ شهرداری مشهد و پروژه های صنعتی آن بازدید نمودند
معاون وزارت محیط زیست ژاپن به همراه نماینده آژانس همکاری های بین المللی ژاپن جایکا (دفتر ایران ) و مدیر دپارتمان پسماند این کشور از سازمان مپ شهرداری مشهد و پروژه های صنعتی آن بازدید نمودند. که مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان و مدیر عامل سازمان مپ شهرداری مشهد نیز در این بازدید آنان را همراهی نمودند. مدیر عامل سازمان مپ شهرداری در این خصوص تصریح کرد : همکاری ما با کشور ژاپن و دفتر جایکا بسیار نزدیک و مستمر است و امید آن می رود که این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد .
مهندس علی نجفی در ادامه تصریح کرد :در حوزه آموزش ما همچنان به همکاری و مساعدت جایکا نیاز داریم تا ضمن بالا بردن دانش فنی ، بتوانیم به عنوان قطب آموزشی در منطقه برای کشورهای همسایه کار آموزش را دنبال نماییم . وی در ادامه افزود : ما در زمینه دفن بهداشتی ، تجزیه بی هوازی ، مطالعه در خصوص سیستم زباله سوز و پسماندهای ساختمانی اقدامات خوبی با همکاری کارشناسان ژاپنی انجام داده ایم .
وی در خاتمه تصریح کرد : در دو مقوله پسماندهای بیمارستانی و خطرناک و دانش استفاده از زباله سوز و پیامدهای استفاده از آن نیاز به همکاری و کمک دولت ژاپن و جایکا را داریم .در ادامه معاون وزارت محیط زیست ژاپن ، فعالیت های سازمان مپ شهرداری مشهد را بسیار ارزنده توصیف کرد و افزود : این پیشرفت و فعالیت ها بیش از تصور بود .