براساس خواسته وزارت ورزش نیروهای سازمان مدیریت پسماند در استادیوم حضور پیدا نمی‌کنند

پنجشنبه 25 شهریور 1395 ساعت 11:09
 براساس خواسته وزارت ورزش نیروهای سازمان مدیریت پسماند در استادیوم حضور پیدا نمی‌کنند
متاسفانه با وجود توزیع نایلکس و همچنین برپایی کمپین جمع آوری زباله، این اقدامات فرهنگی آن طور که باید مورد توجه هواداران قرار نگرفت.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: وزارت ورزش اعلام کرده که بحث نظافت ورزشگاه آزادی در روز دربی را برعهده گرفته و نیروهای شهرداری در استادیوم حاضر نمی شوند.
حسین جعفری  گفت: سال گذشته قبل از دربی پایتخت مقرر شد سازمان پسماند موضوع رسیدگی به وضعیت ورزشگاه آزادی قبل و بعد از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را بر عهده بگیرد.
وی افزود: در روز بازی سرخابی های پایتخت، نیروهای سازمان مدیریت پسماند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و نسبت به توزیع نایلکس در میان هواداران اقدام کردند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به اقدامات نیروهای شهرداری در روز دربی اظهار کرد: متاسفانه با وجود توزیع نایلکس و همچنین برپایی کمپین جمع آوری زباله، این اقدامات فرهنگی آن طور که باید مورد توجه هواداران قرار نگرفت. جعفری ادامه داد: پس از دربی پایتخت برخی اقدامات سازمان مدیریت پسماند را شکست خورده دانسته و تاکید داشتند که اقدامات فرهنگی از جمله توزیع نایلکس در میان هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس نتیجه ای در پی نداشته است.
وی از مذاکره سازمان مدیریت پسماند با وزارت ورزش در رابطه با وضعیت پسماند ورزشگاه آزادی پس از دربی پایتخت تصریح کرد: پس از صحبت هایی که با مسئولان وزارت ورزش داشتیم آنها اعلام کردند که بحث نظافت ورزشگاه قبل و بعد از بازی را برعهده خواهند داشت و سازمان مدیریت پسماند دخالتی در وضعیت ورزشگاه آزادی نخواهد داشت.