بی خطر سازی زباله ها و پسماند عفونی در ملارد باجدیت پیگیری می شود

چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 12:38
بی خطر سازی زباله ها و پسماند عفونی در ملارد باجدیت پیگیری می شود
طرح بی خطر سازی زباله های عفونی به صورت رسمی آغاز شد که خوشبختانه در طول این مدت به نتایج مطلوب و شایسته ای نائل شده ایم.

 

معاون فرماندار ملارد گفت:با عنایت به انتقال زباله های ۱۰ شهرداریِ غرب استان تهران به شهرستان ملارد، بی خطر سازی زباله و پسماندهای عفونی ضرورتی است که با جدیت پیگیری می شود.
مجتبی شاهقلیان با اشاره به تلاش مجموعه فرمانداری ملارد و نظام پزشکی غرب استان تهران برای ارتقا و حفظ سلامت عمومی در منطقه ملارد اظهار داشت:یکی از اولویت های جدی ما در این شهرستان به مدیریت مطلوب پسماندها و زباله های عفونی معطوف می شود.
معاون فرماندار ملارد عنوان کرد:پس از رایزنی های بسیار و از چندی پیش، طرح بی خطر سازی زباله های عفونی به صورت رسمی آغاز شد که خوشبختانه در طول این مدت به نتایج مطلوب و شایسته ای نائل شده ایم.
شاهقلیان گفت:با عنایت به انتقال زباله های ۱۰ شهرداری غرب استان تهران به شهرستان ملارد و منطقه اخترآباد، اجرای این طرح از ضروریاتی بود که در اولویت کاری فرمانداری ملارد قرار گرفت.
وی افزود:اقداماتی نیز در ارتباط با سکوی زباله در ملارد در دستور کار قرار دارد که در آینده و با حصول نتایج هر چه بیشتر، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
معاون فرماندار ملارد در خاتمه یادآور شد:کارگروه سلامت این شهرستان بسیار فعال است و بادقت نظر و بدون مسامحه، مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت عمومی را در این خطه پیگیری می کند و برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده، نهایت تلاش و امکانات موجود را به کار خواهیم بست تا شهرستان ملارد به موفقیت های بیشتری در عرصه سلامت عمومی نائل شود.