فعالیت 22 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در قم

پنجشنبه 01 مهر 1395 ساعت 10:54
فعالیت 22 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در قم
در حال حاضر 22 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر فعال هستند و شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک را به غرفه ها تحویل دهند.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی دو غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در قم گفت: در حال حاضر 22 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر فعال است.
به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی اظهار کرد: راه‌اندازی غرفه‌های بازیافت در سطح شهر از مواردی است که سازمان مدیریت پسماند با جدیت آن را دنبال می‌کند، چرا که این غرفه‌ها به عنوان کانال ارتباطی سازمان و شهروندان هستند.
وی گفت: با افتتاح این دو غرفه، در حال حاضر 22 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر فعال هستند و شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک را به غرفه ها تحویل دهند.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به غرفه‌های پسماند خشک در سطح منطقه دو افزود: غرفه جدید پسماند خشک منطقه 2 در تقاطع خیابان مالک اشتر و سواران مستقر بوده و در حال حاضر سه غرفه در این منطقه فعال است.
وی در ادامه گفت: غرفه جدید منطقه هشت نیز در بلوار شهروند مستقر است که تعداد غرفه‌های این منطقه نیز اکنون به سه غرفه افزایش یافته است.