" نامه ای به پاکبان شهرمان "

شایسته نیا، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند خبرداد: مسابقه بزرگ نامه نویسی برگزار خواهد شد

" نامه ای به پاکبان شهرمان "


باهدف تکریم جایگاه پاکبانان و نقش برجسته آنان در حیات اجتماعی شهر جشنواره بزرگ نامه نویسی ” نامه ای به پاکبان شهرمان ” برگزار می شود .
آرش شایسته نیا ، مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اعلام خبرفوق افزود: این جشنواره با هدف اخذ دیدگاه ها ، نظرها ، پیشنهادها و انتقادهای سازنده برگزار می شود تا ازآنها در راستای بهبود ارائه خدمات بهینه ، مطلوب و آسان به همشهریان عزیز استفاده شود .
دبیر جشنواره بزرگ نامه نویسی گفت: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند با ارسال نامه های خود دراین مسابقه شرکت نمایند .
شایسته نیا با اشاره براین که به تمامی شرکت کنندگان دراین مسابقه لوح تقدیر اهدا خواهدشد ، گفت: کار داوری نامه ها به سه نفر روزنامه نگار، مولف و یا نویسنده ای که در حوزه ادبیات فارسی صاحب نظر باشد ، واگذار خواهد شد و براساس موافقت هیات مدیره سازمان ، به نفراول هر مقطع تحصیلی 2میلیون و500هزارریال ، تندیس مسابقه و لوح تقدیر ؛ به نفر دوم هر مقطع تحصیلی 1میلیون و 500هزار ریال ، تندیس مسابقه و لوح تقدیر و نفرات سوم هر مقطع 1میلیون ریال ، تندیس مسابقه و لوح تقدیر اهدا خواهد شد .
وی تاکید کرد : به نفرات چهارم وتا دهم این مسابقه هم هدیه 500هزارریالی و لوح تقدیر تقدیم خواهدشد و 30نامه برتر در هرمقطع در کتابی به چاپ خواهد رسید .
مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به این که مراسم اختتامیه این جشنواره 25آذرماه و هم زمان با ” روز پژوهش ” برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد:در نظر است مراسم اختتامیه جشنواره با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار و نامه های منتخب در هر مقطع تحصیلی با حضور پاکبانان نمونه قرائت خواهدشد.
شایسته نیا در پایان تاکید کرد: آخرین مهلت شرکت در جشنواره بزرگ نامه نویسی ” نامه ای به پاکبان شهرمان “دهم آذرماه است و دانش آموزان می توانند نامه های خود را به آدرس قزوین ، خیابان نواب جنوبی ، تقاطع خیابان امام خمینی ” ره” ، جنب شهرداری منطقه 1، دبیرخانه جشنواره بزرگ نامه نویسی ” نامه ای به پاکبان شهرمان ” ارسال نمایند .