جایگاه جدید تخلیه پسماندهای ساختمانی در قزوین جانمایی شود

یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 11:56
جایگاه جدید تخلیه پسماندهای ساختمانی در قزوین جانمایی شود
جانمایی جایگاه جدید تخلیه پسماندهای ساختمانی در قزوین تا پایان سال و برگزاری مسابقه "نامه‌ای به پاکبان شهرمان" از مهم‌ترین اخبار کوتاه استان قزوین است.


مجتبی منتظری اظهار داشت: دریافت مجوز به منظور حمل و نقل پسماند‌های ساختمانی و عمرانی ضروری است و در صورت عدم دریافت مجوز از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از فعالیت رانندگان فعال در حمل و جابه‌جایی پسماندهای ساختمانی و عمرانی جلوگیری می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بیان کرد: تیرماه سال جاری با ورود بیش از 2 هزار و 300 دستگاه انواع خودرو به جایگاه ویژه دفن پسماندهای ساختمانی بیش از 23 هزار تن انواع پسماندهای ساختمانی و عمرانی در جایگاه‌ها دفن شده است.
منتظری با بیان اهمیت استفاده مجدد از پسماندهای ساختمانی و عمرانی عنوان کرد: 23 هزار تن از پسماندهای ساختمانی و عمرانی قابل استفاده مجدد هستند که باید در اولویت قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: رانندگان فعال در این حوزه که تاکنون مجوز فعالیت خود را از این سازمان دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای تشکیل پرونده دریافت مجوز و کارت فعالیت همه روزه به محل ستاد تخلفات ساختمانی و عمرانی مراجعه کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین به تکمیل ظرفیت جایگاه فعلی دفن پسماندهای عمرانی و ساختمانی تا پایان ماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: محل جدید تخلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی باید تا پایان سال 95 تعیین شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه براساس تصمیمات اتخاذ شده جانمایی جایگاه تخلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی به کارگروهی متشکل از نمایندگان ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و دانشگاه علوم پزشکی با محوریت استانداری قزوین واگذار شده است در همین راستا درخواست می‌شود تا محل جدید پسماندهای ساختمانی و عمرانی تا پایان سال تعیین شود.