جمع‌آوری بیش از ۱۳۰۰ تن زباله از سطح شهر قم

پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت 12:42
 جمع‌آوری بیش از ۱۳۰۰ تن زباله از سطح شهر قم
تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در این ایام در راستای حفظ نظافت و پاکیزگی شهر برای عزاداران حسینی بود.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طی روزهای تاسوعا و عاشورا با فعالیت‌های فوق‌العاده نیروهای مدیریت پسماند و خدمات شهری بیش از ۱۳۰۰ تن زباله در قم جمع‌آوری شد.
پایگاه خبری تحلیلی پسماند ایران به نقل از شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در راستای حفظ پاکیزگی و نظافت شهر اظهار کرد: همزمان با این ایام تمام نیروهای خدمات شهری برای حفظ نظافت شهر و همکاری با هیئات و دسته‌های عزاداری در حالت آماده باش بودند تا هیچ گونه خدشه‌ای در پاکیزگی شهر خصوصاً در هسته مرکزی و محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) وارد نشود.
وی با اشاره به افزایش تولید زباله‌های خشگ به دلیل افزایش نذورات مردمی در این ایام گفت: نیروهای مجموعه مدیریت پسماند در مناطق مختلف به صورت ۲۴ ساعته برای جمع‌آوری پسماند شهری فعال بودند.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به میزان زباله جمع‌آوری شده در روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: روز سه‌شنبه مصادف با تاسوعای حسینی بیش از ۷۱۱ تن زباله از سطح شهر با همکاری نیروهای خدمات شهری و متولیان هیئات جمع آوری شد.
وی افزود: همچنین تا غروب روز چهارشنبه مصادف با عاشورای حسینی نیز بیش از ۶۱۵ تن زباله از سطح شهر جمع آوری شد که هم‌چنان اقدامات برای جمع آوری زباله‌های شهری ادامه دارد.
میرابراهیمی افزود: روز قبل از تاسوعای حسینی نیز با فعالیت ۲۴ ساعته و فوق العاده نیروهای مدیریت پسماند بیش از ۶۹۴ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری شد.
وی با تأکید بر اینکه تمرکز اصلی نیروهای مدیریت پسماند و خدمات شهری برای حفظ نظافت محدوده هسته مرکزی شهر بوده است، گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در این ایام در راستای حفظ نظافت و پاکیزگی شهر برای عزاداران حسینی بود. سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: با وجود اینکه کمبود نیرو در مجموعه خدمات شهری وجود داشت با افزایش ساعات کاری و فعالیت سه شیفت سعی شد محدودیت‌ها برطرف شود.