تقدیر از همیاری پاکبانان و حامیان محیط زیست در قزوین

پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت 12:42
تقدیر از همیاری پاکبانان و حامیان محیط زیست در قزوین
دستگاه خودرو پرس،3دستگاه خودرو واتر جت، 6 دستگاه خودرو مخزن شوی مکانیزه، 5 دستگاه تانکرآب، 5 دستگاه خودرو مکانیزه و 21 دستگاه خاور جهت جمع آوری پسماندها بکارگیری شده است

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از همیاری پاکبانان و حامیان محیط زیست تشکل‌های مردم نهاد که با مساعدت خود درجمع آوری پسماندها و نظافت سطح شهر با این سازمان همکاری داوطلبانه داشته‌اند، تقدیر کرد.
به گزارش پسماند ایران، مجتبی منتظری اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با هدف تکریم شعائر اسلامی و با محوریت عاشورای حسینی، با هماهنگی و برنامه ریزی‌های مدون و برگزاری جلسات مختلف با کلیه همکاران ستادی و عملیاتی خود و پیمانکاران خدمات شهری به استقبال این ماه عزیز رفته و تا پایان مراسم شام غریبان به نظافت و پاکسازی تمام نقاط مختلف شهر پرداخت.
وی افزود: این سازمان با قراردادن مخازن جمع آوری زباله در مقابل مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و درمحل تردد عزاداران از یکسو و توزیع انواع کیسه‌های زباله به مساجد، تکایا و هیأت‌های مذهبی جهت جمع آوری پسماندها خود از سوی دیگر؛ انواع پسماندها و ظروف یکبار مصرف را از مخازن جمع آوری و برای دفن به مجتمع محمدآباد منتقل کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ضمن تقدیر از همیاری پاکبانان و حامیان محیط زیست تشکل‌های مردم نهاد که با مساعدت خود درجمع آوری پسماندها و نظافت سطح شهر با این سازمان همکاری داوطلبانه داشته‌اند، تصریح کرد: در طول دهه اول محرم 7دستگاه خودرو پرس،3دستگاه خودرو واتر جت، 6 دستگاه خودرو مخزن شوی مکانیزه، 5 دستگاه تانکرآب، 5 دستگاه خودرو مکانیزه و 21 دستگاه خاور جهت جمع آوری پسماندها بکارگیری شده است.
وی با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی در اجرای هرچه بیش‌تر جلب همکاری مردم با پاکبان در حفظ نظافت شهر تأکید کرد: دراین راستا روابط عمومی این سازمان با نصب 130 پلاکارد،11فيسکچر و 6داربست در مقابل اماکن متبرکه و امامزاده‌ها، تکايا، حسينيه‌ها و مساجد با مضامین حفظ پاکیزگی شهرو کمک به پاکبانان مردم را به انجام این مهم فراخواند.
منتظری در پایان ضمن تقدیر از تمامی عزاداران حسینی که با رعایت نظافت پیرامون خود، پاکبانان این سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بیش‌تر یاری رسانند، افزود: امیدواریم با همکاری خوب مردم همیشه خدمتگزار شایسته‌ای برای آنان باشیم.