مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان مپ شهرداری مشهد

دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 11:57
 مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان مپ شهرداری مشهد

در این مراسم که با حضور معاونت اداری و مالی شهرداری و معاونت خدمات و محیط زیست شهری و تعدادی از مدیران شهرداری برگزار گردید


به گزارش پسماند ایران ،مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد برگزار گردید . در این مراسم که با حضور معاونت اداری و مالی شهرداری و معاونت خدمات و محیط زیست شهری و تعدادی از مدیران شهرداری برگزار گردید . ابتدا مهندس نجفی به عنوان سکان دار قبلی این مجموعه صحبت های خود را اینگونه آغاز نمود : که در مدت زمان 9 سال و یکماه خدمت بنده در این مجموعه ، توفیقات و موفقیت های این سازمان را مرهون تلاش و پشتوانه همکاران مسئولیت پذیر این سازمان می دانم و از میان لوح های تقدیر و سپاس بسیاری که دارم بهترین آن را تشکر همکاران ، کارگران و رانندگان خدوم سازمان مپ می دانم .وی در ادامه از کلیه همکاران خود در طول این مدت حلالیت طلبید و افزود : سازمان مپ به جرات یکی از موفق ترین و همدل ترین سازمان های مجموعه شهرداری است .
در ادامه مدیر عامل جدید سازمان مپ شهرداری مشهد در این مراسم ایراد سخن کرد : عبد الاامیر بخشی زاده که به مدت ده سال مدیر مالی شهرداری مشهد بود تصریح کرد : بالاترین افتخار برای ما که در این شهر حضور داریم خدمت به زائرین و مجاورین امام هشتم است که ان شاا... بتوانیم به شایسته ترین نحو خادم مردم و زائرین این حریم قدسی باشیم وی از زحمات مهندس نجفی تشکر نمود و افزود : امید است بتوانم به همت تمامی پرسنل این سازمان در مسیر رضایت بهتر زائران و شهروندان گام برداریم . همچنین در ادامه معاونت خدمات و محیط زیست شهری تصریح کرد : من به عوان کسی که خودم بیش از ده سال در سازمان بازیافت حضور داشتم و نسبت به تمام موارد و مسائل آن اشراف داشتم از این سو کار مهندس نجفی به عنوان مدیر عامل بسیار سخت بود که ایشان به خوبی توانست در مدت زمانی که عهده دار این مسئولیت بود ، خدمت نماید . دکتر خلیل ا... کاظمی در ادامه افزود : از دیگر اقدامات خوب مدیر عامل اسبق سازمان مپ ادغام دو سازمان بازیافت و خدمات موتوری بود که در زمان مدیریت ایشان به بهترین شکل اتفاق افتاد .
وی در خصوص مهندس بخشی زاده نیز تصریح کرد : خوشحالیم از اینکه مدیری شایسته از بدنه شهرداری با سابقه ای درخشان به حوزه خدمات شهری اضافه شد . در خاتمه این مراسم معاونت مالی و اداری از زحمات مهندس نجفی تقدیر و تشکر نمود و برای مهندس بخشی زاده آرزوی موفقیت نمود . در پایان با حکم شهردار مشهد حکم مدیر عامل جدید سازمان مپ قرائت گردید و با اهدا لوح سپاس از زحمات مدیر عامل اسبق سازمان مپ تقدیر شد . در خاتمه مهندس نجفی نشان و آرم سازمانی خود را به مهندس بخشی زاده تقدیم نمود .