اعزام نیروهای خدماتی در سه بازه زمانی به کربلا/ نیروهای خدماتی داوطلبانه اعزام می شوند

یکشنبه 09 آبان 1395 ساعت 12:35
اعزام نیروهای خدماتی در سه بازه زمانی به کربلا/ نیروهای خدماتی داوطلبانه اعزام می شوند
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: نیروهای خدماتی شهرداری طی سه بازه زمانی مختلف عازم شهرهای کربلا و نجف خواهند شد.


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین جعفری با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی گفت: شهرداری تهران به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نیروهای خود را به دو شهر نجف و کربلا اعزام خواهد کرد.
وی افزود: نیروهای خدماتی شهرداری تهران در پشت مرزها نیز حضور پیدا کرده و کار نظافت را بر عهده خواهند داشت.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اعزام داوطلبانه نیروهای خدماتی شهرداری در ایام اربعین به دو شهر کربلا و نجف اظهار کرد: نیروهای کارگری سازمان مدیریت پسماند به صورت داوطلبانه در ایام اربعین در شهرهای نجف و کربلا حضور پیدا خواهند کرد و کار جمع آوری پسماند و روفت و روف این دو شهر را در دستور کار خواهند داشت.
جعفری از اعزام نیروهای شهرداری به کربلا و نجف طی سه بازه زمانی خبر داد و اظهار کرد: اولین گروه از نیروهای خدماتی شهرداری تهران فردا نهم آبان ماه عازم شهرهای نجف و کربلا شده و دومین گروه از نیروهای ما نیز قبل از ایام اربعین حسینی راهی این دو شهر زیارتی خواهند شد.
وی ادامه داد: در سومین بازه زمانی نیروهای شهرداری را بعد از اتمام اربعین حسینی به شهرهای نجف و کربلا اعزام خواهیم کرد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر حضور جمعیت میلیونی زائران در دو شهر نجف و کربلا گفت: با توجه به ازدهام جمعیت در دو شهر نجف وکربلا لازم است در بحث نظافت این دو شهر نیز اقداماتی انجام شود که بخش قابل توجهی از این وظیفه برعهده شهرداری تهران است.