آغاز اجرای طرح کاورباکس‌های تر در مناطق 12 گانه تبریز

یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 11:57
آغاز اجرای طرح کاورباکس‌های تر در مناطق 12 گانه تبریز
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از آغاز اجرای طرح جانمایی کاورباکس‌های تر در سطح مناطق 12 گانه شهرداری تبریز خبر داد.


به گزارش پسماند ایران، منطقه آذربایجان‌شرقی، "علیرضا اصغری" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با هماهنگی معاونت اداری و مالی و معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز طرح جانمایی کاور باکس‌های تر در سطح مناطق 12گانه تبریز اجرا شده است.
وی افزود: این طرح در راستای اجرای دستورات شهردار تبریز در خصوص خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در سطح مناطق 12گانه با هماهنگی معاونت اداری ومالی و معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز در حال اجرا می باشد.
اصغری عنوان کرد: جانمایی کاور باکس‌های تر در جهت نظافت شهر و همچنین رفع ایرادات باکس‌های معیوب از اقدامات انجام گرفته توسط سازمان مدریت پسماند می باشد تا خدمات رسانی به طور کامل به شهروندان انجام شده و در آستانه برنامه‌های آماده سازی برای سال 2018 از منظر شهری نامناسب در سطح شهر جلوگیری به عمل آید.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در پایان از شهروندان درخواست کرد در اجرای برنامه جمع آوری پسماند که به طور مشارکتی از طرف سازمان مدیریت پسماند و مناطق در حال اجرا می باشد، همکاری‌های لازم را به عمل آورده تا شاهد شهری ایده‌آل برای زندگی باشیم.