تهیه برنامه راهبردی برای آموزش مدیریت پسماند در مناطق 15 گانه شهر اصفهان

دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 12:23
 تهیه برنامه راهبردی برای آموزش مدیریت پسماند در مناطق 15 گانه شهر اصفهان
برنامه راهبردی برای آموزش مدیریت پسماند در مناطق 15 گانه شهر اصفهان تهیه و تدوین شد .


به گزارش پسماند ایران،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت : تصمیم گرفته شد تمامی فرآیندهای آموزشی چه در مقیاس شهری و چه در عرصه مناطق و محلات شهر، به طور متمرکز در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان پیگیری و اجرا شود.
امیرحسین کمیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر 24 نیروی آموزشی در مناطق 15 گانه شهر اصفهان به فرهنگسازی پیرامون مدیریت پسماند و بازیافت در میان شهروندان و همچنین آموزش کارگری و توانمندسازی پاکبانان در مناطق شهری مشغول هستند خاطرنشان کرد: با هدف افزایش دانش و به روز شدن آگاهی های این نیروهای آموزشی ، دوره ضمن خدمتی برای بهره گیری این افراد در حال برنامه ریزی است.
وی با بیان اینکه میانگین تحصیلات دانشگاهی در میان نیروهای آموزش پسماند بالاتر از سطح کارشناسی است، گفت: اغلب این افراد در رشته های تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت پسماند نظیر محیط زیست و منابع طبیعی تحصیل کرده اند .
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان همچنین به مشکلات سد راه مسوولان آموزش پسماند در مناطق شهری اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت های نامتوازن و متفاوت در حقوق، همراه نبودن سیستم جمع آوری پسماندها با آموزشهای ارائه شده از سوی این افراد، مجموعه ای از مسائل پیش روی این افراد است که تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی لازم، به مرور مرتفع شود .