ارسال بيش از ۲.۵ تن كيسه زباله براي نظافت مسير طريق الحسين

یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:11
ارسال بيش از ۲.۵ تن كيسه زباله براي نظافت مسير طريق الحسين
اقلامي همچون جارو، لباس، دستكش و... نيز آماده شده و مجموعا بيش از هزار مورد به كربلا ارسال شده است.

 

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: بيش از ۲.۵ تن كيسه زباله و هزار مخزن كارتن پلاست براي نظافت مسير نجف تا كربلا در محدوده موكب آستان مقدس حضرت معصومه(س) به كربلا ارسال شده است.
به گزارش پسماند ایران، سيدعبدالله ميرابراهيمي با بيان اينكه شهرداري قم نظافت و پاكسازي بخشي از مسير نجف به سمت كربلا براي پياده روي اربعين را بر عهده دارد اظهار كرد: در اين راستا براي تامين امكانات و لوزام و تجهيزات لازم براي خدمت رساني شايسته به زائرين اباعبدالله الحسين(ع) تمهيدات در مجموعه سازمان مديريت پسماند انديشيده شده است.
وي با بيان اينكه تمام امكانات مرتبط با نظافت مسير طريق الحسين و محدوده موكب آستان مقدس حضرت معصومه(س) از سوي شهرداري قم تامين مي شود خاطرنشان كرد: براي اين منظور بيش از ۲.۵ تن كيسه زباله آماده و به كربلا ارسال شده است.
سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم به آماده سازي و ارسال بيش از هزار مخزن كارتن پلاست براي جمع آوري زباله به كربلا اشاره كرد و افزود: اقلامي همچون جارو، لباس، دستكش و... نيز آماده شده و مجموعا بيش از هزار مورد به كربلا ارسال شده است.
وي ادامه داد: تعدادي از نيروهاي اين سازمان براي كنترل، نظارت و مديريت نيروهاي خدمات شهري كه وظيفه نظافت عمود ۱۰۸۰ تا ۱۱۸۰ را بر عهده دارند به كربلا اعزام شده اند.
ميرابراهيمي با اشاره به اختصاص بخشي از ماشين آلات خدمات شهري به پاكسازي و نظافت مسير پياده روي زائرين كربلا بيان كرد: پياده روي عظيم اربعين حماسه با شكوهي است كه با حضور عاشقان و دوست داران اباعبدالله الحسين رقم مي خورد و همه در حد توان بايد خدمت رساني به زائرين و شركت كنندگان در اين همايش بزرگ را وظيفه خود بدانند.