کانالهای دفع آبهای سطحی شهر بوشهر لایروبی شد

شنبه 06 آذر 1395 ساعت 11:24
 کانالهای دفع آبهای سطحی شهر بوشهر لایروبی شد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی تمامی کانالهای دفع آبهای سطحی و خروجی شهر بوشهر لایروبی شد.


به گزارش پسماند ایران، مسعود غلامزاده فرد روزشنبه درجمع خبرنگاران افزود: با توجه به آبگرفتگی معابر شهر بوشهر در هنگام بارندگی با یک برنامه ریزی مناسب کانالهای محل گذر آبهای سطحی بطور مستمر مورد بررسی و در صورت لزوم لایروبی می شود.
وی بیان کرد: در قالب این طرح کانال مهم دفع آبهای سطحی شهر بوشهر از جمله کانال اطراف میدان آزادی، پارک شغاب و تنگک ها لایروبی و پاک سازی شده است.
غلامزاده فرد با اشاره به استفاده از نیروی متخصص لایروب در لایروبی کانالها گفت: شهروندان خود نیز می توانند یاری رسان پاکبانان لایروب باشند و با پرهیز از ریختن زباله و ضایعات خاک و نخاله مانع از گرفتگی کانالها شوند.
وی یادآور شد: امسال در مقایسه با سال گذشته در بسیاری از خیابانهای که دفع آبهای سطی با مشکل روبرو می شد احداث کانال با ظرفیت مناسب عبور آبهای سطحی انجام شده که این امر به میزان زیادی در کاهش آبگرفتگی معابر کمک خواهد کرد.
غلامزاده فرد افزود: برخی از آبگرفتگی معابر نیز ناشی از شیب بندی نامناسب در برخی از معابر است که انتظار می رود در زمان احداث آنها با لحاظ شدن یک شیب بندی کمتر به این مشکل دامن زده شود.