آزمون پایان دوره کارگاه آموزشی ضابطین قضایی حوزه مدیریت پسماند برگزار شد

دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 13:37
آزمون پایان دوره کارگاه آموزشی ضابطین قضایی حوزه مدیریت پسماند برگزار شد
در کارگاه آموزشی ویژه ضابطین پسماند معاونین خدمات شهری مناطق ، مدیران امور شهری و واحد های اجرایی شهرداری تبریز حضور داشتند.

 

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، آزمون پایان دوره کارگاه آموزشی ویژه ضابطین قضایی حوزه مدیریت پسماند شهری در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پسماند ایران، در آزمون پایان دوره کارگاه آموزشی ضابطان قضایی در حوزه پسمانند 240 نفر از شرکت کنندگان حاضر در دوره و کارگاه آموزشی حضور داشتند.
آن دسته از شرکت کنندگان که در آزمون فوق نمره قبولی و حد نصاب را کسب نمایند بعد از احراز صلاحیت های لازم و اخذ نمره قبولی خواهند توانست کارت ضابط قضایی در حوزه پسماند را دریافت نمایند.
ضابطان قضایی حوزه پسماند طبق تعریف قوانین مربوط به ضابطان در خصوص ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماندها ، مصوبه سال ۸۳ در خصوص نگهداری ، حمل و تخلیه پسماندها را فعالیت خواهند نمود.
گفتنی است در کارگاه آموزشی ویژه ضابطین پسماند معاونین خدمات شهری مناطق ، مدیران امور شهری و واحد های اجرایی شهرداری تبریز حضور داشتند.
در این کارگاه قوانین مرتبط با حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند به صورت تخصصی اموزش داده شده و پس از برگزاری آزمون کتبی امروز، کارت ضابطین قضایی پسماند صادر خواهد شد .
سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در راستای اجرای وظایف سازمانی اقدام به برگزاری دوره آموزشی ضابطان قضایی ویژه پسماند کرده بود و شرکت کنندگان در این دوره بعد از موفقیت در آزمون عملی کارت ضابط قضایی پسماند را دریافت خواهند کرد.