برگزاری کارگاه تخصصی نیروگاه تولید انرژی از زباله با حضور اساتید آلمانی و فرانسوی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برگزاری اولین کارگاه تخصصی ملی نیروگاه تولید انرژی از زباله در تبریز خبر داد.


به گزارش پسماند ایران، علیرضا اصغری با اعلام این خبر گفت: کارگاه ملی و تخصصی نیروگاه تولید انرژی از پسماند با حضور اساتید آلمانی و فرانسوی در تبریز برگزار می شود.
اصغری با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه تخصصی دو روزه افزود: با توجه به آماده سازی زمینه های ایجاد کارخانه زباله سوز در تبریز و تبدیل این شهر به مرکز علمی تولید انرژی از پسماند برگزاری کارگاه تخصصی در این خصوص نتایج مطلوبی خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری کارگاه فوق الذکر اظهار داشت: مهلت ثبت نام از تاریخ اول اسفند تا هفتم این ماه خواهد بود و کارگاه تخصصی نیز روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه شرکت در این کارگاه منوط به ثبت نام اولیه خواهد بود افزود: شرکت در این کارگاه برای عموم علاقه مندان آزاد بوده ولی با توجه به اینکه از سراسر کشور در این کارگاه حضور خواهند داشت توصیه می شود با مد نظر قرار دادن ظرفیت محدود ثبت نام متقاضیان هر چه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی در پایان گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز واقع تبریز میدان بزرگ آذربایجان مراجعه کنند و یا با شماره ره تلفن های ۳۲۶۱۴۵۳۹ و ۳۲۶۱۱۱۱۶ تماس حاصل نمایند.