جمع آوری پسماندهای حجیم شهروندان توسط ناوگان ویژه

یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 12:45
 جمع آوری پسماندهای حجیم شهروندان توسط ناوگان ویژه
شهروندان از ارایه اقلام خرد شده، ریز و پسماندهای تر به این ناوگان خودداری نمایند.

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ضمن اشاره به خدمات سازمان برای رفاه حال شهروندان در استقبال از عید نوروز گفت: یکی از مشکلاتی که شهروندان در خانه تکانی با آن مواجه هستند پسماندهای حجیم مانند یخچال، تلویزیون، میز، مبلمان، قالی های فرسوده، درب، کمد می باشد که شهروندان نیازی به آنها ندارند و قابل استفاده نیز می باشند.
به گزارش پسماند ایران ، روح الله خوشبخت اظهارداشت: به منظور جمع آوری این پسماندهای حجیم تعداد 10 دستگاه ناوگان خودرو های ویژه در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند با تماس با شماره 36489234 و دادن نشانی، این پسماندها را به سازمان تحویل دهند.
وی افزود: سازمان مدیریت پسماند وسایل و لوازم قابل استفاده از بین این لوازم را جدا سازی می نماید و به مراکز خیریه تحویل می دهد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز تاکید کرد: شهروندان از ارایه اقلام خرد شده، ریز و پسماندهای تر به این ناوگان خودداری نمایند.
خوشبخت در ادامه از افزایش تولید پسماند در روز های پایانی سال خبر داد و گفت: با توجه به تولید روزانه هزار تن پسماند در شیراز، این مقدار تا قبل از عید روند افزایشی دارد که تا نزدیک به دو برابر هم می رسد که جمع آوری این مقدار پسماند توسط ناوگان این سازمان تلاش و کوشش مضاعفی را می طلبد.
وی در پایان از شهروندان فهیم شیرازی خواست با صبوری و رعایت برنامه زمان بندی جمع آوری پسماند این سازمان را یاری دهند تا بتواند با وجود این روند افزایشی تولید پسماند به خدمت رسانی به شهروندان ادامه دهد.