پاکیزگی شهر در چهارشنبه آخر سال حاصل تلاش پاکبانان و همکاری شهروندان

سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 11:54
 پاکیزگی شهر در چهارشنبه آخر سال حاصل تلاش پاکبانان و همکاری شهروندان
در هر ایستگاه تجهیزات لازم شامل خودرویک دستگاه تانکر آب، یک دستگاه خودرو روباز، کپسول های آتش نشانی و دیگر ملزومات مستقر می شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند ضمن آرزوی سالی خوش برای شهروندان و مسافرین نوروزی از آماده باش نیروهای این سازمان در سه شنبه شب آخر سال خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن شب چهارشنبه سوری، نیروهای این سازمان سعی بر آن دارند نظافت، پاکیزگی و زیبایی شهر به نحو شایسته حفظ شود .
به گزارش پسماند ایران،روح الله خوشبخت اظهارداشت: به همین منظور علاوه بر حضور کلیه نیروها، تعداد 170 نفر پاکبان به همراه 10 نفر از ناظرین و کلیه کارشناسان ایمنی و کارگروه مستند سازی از ساعت18عصر تا پایان مراسم در 8 ایستگاه در سطح شهر مستقر می شوند.
وی افزود: مکان این ایستگاه ها را معالی آباد، میدان احسان، فرهنگ شهر، خلدبرین، خیابان عاشورا، بلوار سیبویه، بلوار بوستان و میدان ا.. برشمرد و اضافه کرد: در هر ایستگاه تجهیزات لازم شامل خودرویک دستگاه تانکر آب، یک دستگاه خودرو روباز، کپسول های آتش نشانی و دیگر ملزومات مستقر می شود تا مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند با یادآوری این نکته که داشتن شهری زیبا و پاک تنها با مشارکت و همکاری شهروندان میسر است از ساکنین شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) خواست با نیفروختن آتش در معابر و محیط های شهری بعلاوه عدم از استفاده از مواد محترقه و آتش زا و خودداری از استفاده از انواع ترقه که علاوه بر آسیب زدن به المان های شهری و تابلو های ترافیکی موجب سلب آسایش و آرامش می شود، همچون گذشته سعی کنند علاوه بر تلاش برای حفظ پاکیزگی شهر همراه با حفظ آرامش خود و دیگران، سال جدید را آغازکنند.