حضور ۲۲۶۰ نیروی خدمات شهری برای نظافت مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

شنبه 17 تیر 1402 ساعت 16:12
حضور ۲۲۶۰ نیروی خدمات شهری برای نظافت مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر گفت: مناطق معین یا فرعی حدود هزار و ۱۰۰ نیرو در اختیار مناطق اصلی قرار می‌دهند و ۳۶۰ نیروی بازیافت و ۸۰۰ نیروی فضای سبز رفت و روب را انجام می‌دهند.

به گزارش پسماند ایران، رضا شرفی در مورد اقدامات انجام شده برای جشن 10 کیلومتری عید غدیر اظهار کرد: طبق  پیش‌بینی‌های صورت گرفته، 10 منطقه محوریت اصلی در مهمانی غدیر را خواهند داشت و مسئولیت صفر تا صد هر محور با آن‌هاست و 12 منطقه دیگر هم زیر مجموعه این مناطق هستند تا نیرو، تجهیزات و ماشین‌آلات را آماده و به محل‌های تعین‌شده اعزام کنند.

وی افزود: مناطق معین یا فرعی حدود هزار و 100 نیرو در اختیار مناطق اصلی قرار می‌دهند و 360 نیروی بازیافت و 800 نیروی فضای سبز که توسط سازمان بوستان‌ها مشخص شده‌اند، پس از مراسم اقدامات نظافتی و رفت و روب را انجام می‌دهند.

شرفی گفت: 20 دستگاه ماشین حمل پسماند، 8 ماشین جاروی بزرگراهی، 6 دستگاه ماشین روباز به همراه 195 ماشین بازیافت در این مراسم خدمت‌رسانی خواهند کرد. همچنین 30  دستگاه کامیون بازو غلطان نیز جهت سهولت در جمع‌آوری و حمل پسماند در تمام فرعی‌های محور مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: 5 تن کیسه پلاستیکی بین مناطق توزیع خواهد شد و 160 نفر نیروی پشتیبانی هم در اختیار سازمان مدیریت پسماند قرار خواهد گرفت.

شرفی با اشاره به استقرار نیروها در مناطق مختلف ادامه داد: استقرار نیروها طبق پیش‌بینی مناطق انجام می‌شود، اما نیروهای پشتیبانی سازمان مدیریت پسماند در میدان امام‌حسین (ع)، چهارراه ولیعصر(عج)، پارک دانشجو، بوستان اوستا و بلوار استاد معین مستقر می‌شوند.

شرفی با بیان اینکه از ساعت 17 نیروهای خدماتی و پسماند خشک مشغول فعالیت خواهند بود، ادامه داد: نیروهای فضای سبز هم از ساعت 12 بامداد روز جمعه فعالیت خود را برای آماده‌سازی مسیر حضور عاشقان امیرالمومنین(ع) آغاز خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: 30 نفر از پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز ناظر روند خدمت‌رسانی در مراسم جشن 10 کیلومتری عید غدیر خواهند بود.

منبع خبر :خبرگزاری تسنیم