پیاده سازی الزامات HSE در سازمان مدیریت پسماند

سه شنبه 30 آبان 1402 ساعت 18:12
پیاده سازی الزامات HSE در سازمان مدیریت پسماند

درباره چالش ها و مشکلات سازمان مدیریت پسماند مبنی بر پیاده سازی الزمات (HSE)، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در نشست همکاری مشترک با سازمان مدیریت پسماند تبادل نظر شد.

به گزارش پسماند ایران، نشست همکاری مشترک با سازمان مدیریت پسماند به منظور پیاده سازی الزامات HSE مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار شد.

در این نشست که با حضور علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعی از معاونان و مدیران سازمان و معاونین و مدیران سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، در خصوص چالش ها و مشکلات سازمان مدیریت پسماند مبنی بر پیاده سازی الزمات (HSE)، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در آن سازمان و چگونگی رفع آنها گفت و گو و تبادل نظر شد.

بر اساس این گزارش، سيد سجاد موسوي سرپرست دبيرخانه سلامت، ايمني و محيط زيست(HSE) شهرداري تهران در این باره گفت: ارزیابی ریسک عملیات های سازمان مدیریت پسماند، چگونگی استقرار نظام HSE در این سازمان، همکاری در تقویت موضاعات مدیریت بحران اعم از تجهیزات و ماشین آلات – ارائه آموزشهای تخصصی- راه اندازی مرکز EOC و برقراری خط HOTLINE  و همچنین بازدیدهای مشترک کاری از جمله موارد مطرح شده در این نشست بشمار می آید.

وی افزود: همچنین مقرر شد این جلسات با پیگیری دبیرخانه HSE مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به صورت مستمر برای رسیدن به یک توافقنامه مشترک برگزار شود.

منبع خبر : خبرگزاری برنا